CyberCity ISDN problemer....hjælp...
Fra : SilvaxX

Dato : 09-03-01 17:34

Hej..

jeg har ISDN ved CC og det sux FOR vildt. Ca 1 gang hver 5. minut (ca.)
virker det ikke. Det er som om at den skal modtage noget data, og så, efter
1 min, virker det igen i 5 min. Og sådan forsætter det konstant.

Jeg kører Win98, på min 450 mhz.....

Tak for eventuelle svar,
SilvaxX

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 09-03-01 17:34

"SilvaxX" <sexy@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> 1 min, virker det igen i 5 min. Og sådan forsætter det konstant.

Og du bundler naturligvis ikke vel ?
CC afbryder linien hvis du bundler, når du har fastpris abb.

Så hvis du har fastpris og bundler (begge ISDN linier samtidigt) - så har du
fundet årsagen.

Hvis ikke - slå STAC kompression fra i dit ISDN modem. Det hjælper på den
slags problemer.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Anders Larsson

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-01 17:43

> [...]
efter
> 1 min, virker det igen i 5 min. Og sådan forsætter det konstant.

Hvis du har netkort i maskinen så giv det en fast IP
9 ud 10 problemer (hvis ikke mere) skal findes i det lokale setup

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855