Hvad betyder T&L
Fra : OLN

Dato : 09-03-01 17:10

Forleden dag stødte jeg på T&L i forbindelse med test af grafikkort.
Hvad betyder det, og hvad er der ellers af måder at køre på osv.

På forhånd tak
Ole

Fra : DarkJedi

Dato : 09-03-01 18:29

> Forleden dag stødte jeg på T&L i forbindelse med test af grafikkort.
> Hvad betyder det?

Det betyder Transform & Lighting (Følgende er taget fra NVidia's hjemmeside)

"Two hot techniques in new games that add to the realism of 3D images.
Transform impacts the sense of movement -- for example, how hair swings when
a model moves her head. Lighting is concerned with how an object reacts to
changes in light sources."

DarkJedi