ralle ralle
Fra : Mikkel Andersen

Dato : 15-01-03 00:28

Jeg søger en gammel gruppe (læs. måske fra 60'erne) Der hedder noget i stil
med:
Ralle Ralle (og så etellerandet med pålægschokolade)

Jeg kender dem ikke, men er der nogle der hedder det, så skal jeg helt
sikkert have noget med dem!!!
Hvor jeg så finder dem, spørger jeg om senere

Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Formand
www.GrimUngdom.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-01-03 14:30

"Mikkel Andersen" <dengrimmeformand@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkert have noget med dem!!!
> Hvor jeg så finder dem, spørger jeg om senere

Hej Mikkel

Det skulle vel ikke være Gert Kruse's " Rilleke Ralleke "

M.V.H...Benny..

Fra : Mikkel Andersen

Dato : 17-01-03 18:25

> Hej Mikkel
>
> Det skulle vel ikke være Gert Kruse's " Rilleke Ralleke "
>
> M.V.H...Benny..

Nej desværre, det var ikke den...

Jeg mener helt bestemt at der også var noget med Pålægschokolade...

Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Formand
www.GrimUngdom.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-01-03 01:47

Hej Mikkel

Så må vi jo prøve på at få rusket cellerne igang, og se om vi kan komme i
tanker om noget, lige nu er der ikke noget der ringer, men vender tilbage,
hvis jeg kommer i tanker om den. Kan du huske om det var navnet på
chokoladen der blev nævnt, eller ???..

M.V.H.....Benny..

Fra : Mikkel Andersen

Dato : 12-02-03 14:38

> [...]
> tanker om noget, lige nu er der ikke noget der ringer, men vender tilbage,
> hvis jeg kommer i tanker om den. Kan du huske om det var navnet på

Jeg er ked af at lave så meget rod i det... det var ikke meningen at i
skulle gøre et stort nummer ud af det... Jeg tænkte bare at der måske var
noget om snakken og så kunne det være sjovt at høre dette nummer
Men jeg har som skrevet ikke så mange oplysninger og dem jeg har, er baseret
på en af mine venner der mener, at hans far havde en gammel plade der hed
sådan... *trækker vejret*

Så hvis der ikke lige er nogle der ved noget om en plade med noget "Ralle
ralle" og noget "Pålægschokolade" Så behøver i ikke gøre mere ved det. Men
tak for hjælpen til alle dem der har budt

Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Formand
www.GrimUngdom.dk