One Hour Photo - no spoilers
Fra : Kostas

Dato : 15-01-03 00:06

Så lige denne film. Jeg måsige at R. Williams er gået fra min ynglings hade
skuespiler til en man nok skal holde lidt øje med.

Så ham for nyligt i Death To Smoochy hvor han egentlig var ret sjo i en
middel film. Derefter i Insomnia hvor han også spillede godt.

Men jeg må sige at OHF er en af hans bedste roller. Filmen er nok ikke en
af de bedste i verden. Men alligevel ret tankevækkende osv. Den kan bestemt
anbefales - behøves ikke at ses i biffen - helt ok på video/dvd. Nok en af
årets muse see film.

mvh

Kostas

Fra : Kostas

Dato : 15-01-03 00:08

Kostas <næppe@jeppe.com> wrote in

> [...]
> bestemt anbefales - behøves ikke at ses i biffen - helt ok på
> video/dvd. Nok en af årets muse see film.

ok så først nu tråden fra starten af december... bedre sent end aldrig

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-01-03 16:28

Kostas skrev:
> ok så først nu tråden fra starten af december... bedre sent end
> aldrig

Det er helt okay at starte en ny tråd, når der er gået så længe
siden sidste diskussion om samme emne. Og personlige oplevelser af
film er gode at læse, uanset hvornår filmen havde premiere.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk