Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med Sandisk cp 128 MB kort
Fra : TVN

Dato : 14-01-03 22:18

Hej NG

Jeg mener at have hørt at Sandisk kort skulle være noget af det bedste man
kan købe, så jeg har nok bare været uheldig.
Jeg købte et sådan kort i slutningen af oktober, det var defekt da prøvede
det da jeg kom hjem.
Jeg fik det byttet og fik et nyt, det virkede upåklageligt lige indtil i
går, så var det også defekt, jeg kan hverken læse det i mit kamera elle i
min kortlæser.

Har jeg bare været meget uheldig eller er Sandisk ikke noget af det bedste
afligevel.

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Askgaard Jørg~

Dato : 14-01-03 22:24

"TVN" <tvn@vandsted-fjern_dette.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg mener at have hørt at Sandisk kort skulle være noget af det bedste man
> kan købe, så jeg har nok bare været uheldig.

Jeg kører med Sandisk Ultra i mit D1H og har aldrig nogensinde haft
problemer.

> [...]
> min kortlæser.
>
> Har jeg bare været meget uheldig eller er Sandisk ikke noget af det bedste

Har du prøvet at lave en formatering af kortet?

Fra : TVN

Dato : 15-01-03 00:08

> Har du prøvet at lave en formatering af kortet?

Ja men kan ikke hverken i kamera eller PC, det har jeg kunne.

Mvh
Thomas

Fra : Morten Winther

Dato : 14-01-03 23:45

"TVN" <tvn@vandsted-fjern_dette.com> skrev i en meddelelse

> Har jeg bare været meget uheldig eller er Sandisk ikke noget af det bedste
> afligevel.

Sandisk er noget af de mest langsomme jeg har prøvet - hvis man altså ser
bort fra den dyre Ultra serie som er meget dyrere.

/ morten

Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 14-01-03 23:48

Jeg har et 128 MB ScanDisk cf kort et par mdr. Herefter ville det heller
ikke mere. Det var efter et par uger hvor det lå i skuffen. Jeg kunne
hverken formatere eller noget som helst.
Er sendt ind nu. Afventer besked.

Mvh.
Jørgen

Fra : enrico

Dato : 15-01-03 01:56

Jeg har tre SanDisk kort, der bruges hele tiden. De fejler aldrig
noget.

Min kollega har heller ikke problemer med sine SanDisk kort.

Man skal jo være forsigtig med dem, men er man det, er de meget
stabile.

-enrico

Fra : Villy Seiersen

Dato : 16-01-03 23:17

> [...]

> min kortlæser.
>
> Har jeg bare været meget uheldig eller er Sandisk ikke noget af det bedste

Hej Thomas

jeg har fire sandisk kort, det ene har jeg fået byttet, der var fejl
lige som det du byttede, men det sjove var forr. elekronic kunne godt få
billeder frem på det, men de valgte, at jeg fik et nyt kort og det fik
jeg med det samme, men der er jo osse fem års garanti, når man har
kvitteringen.

Fra : Thomas

Dato : 18-01-03 17:02

> [...]

> min kortlæser.
>
> Har jeg bare været meget uheldig eller er Sandisk ikke noget af det bedste

Hej Thomas

Jeg har et Sandisk 256Mb Ultra til min D60 og det har aldrig fejlet
noget. Fordelen ved Ultra serien er en god hastighed og 10 års garanti.

Hilsen

Thomas