Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon MB17 batteri pack
Fra : Brian Lodahl

Dato : 14-01-03 14:36

Hej NG.

jeg har tænkt på at investere i en Nikon MB17 batteri pakke til mit F65. jeg
har regnet lidt på det og det kan tjenes hjem i batterier over ca. 4
batteriskift på kameraet, afh. af nyprisen.
jeg vil skyde på at ca 1/3 - 1/2 delen af mine billeder tages med blitz (den
indbyggede indtil jeg får skrabt sammen til en ekstern blitz)... så det er
lidt hårdt ved batterierne i øjeblikket.

nu vil jeg gerne høre her i gruppen, om der er nogen, der har nogle
erfaringer, gode som dårlige, med dette tilbehør, gerne sammen med F65?
Jeg har hos fotohandlerne set priser mellem 650,- og 750,- for denne, men
den koster i USA tilsvarende kun omkring 340 kr + forsendelse.... hvor kan
man finde den billigt her i danmark?

mvh
Brian

Fra : ha

Dato : 14-01-03 14:52

> Jeg har hos fotohandlerne set priser mellem 650,- og 750,- for
> denne, men den koster i USA tilsvarende kun omkring 340 kr +
> forsendelse.... hvor kan man finde den billigt her i danmark?

Du kunne prøve hos www.batterier.dk og www.thansen.dk

mvh
ha

Fra : Brian Lodahl

Dato : 16-01-03 14:08

jeg skal måske lige præcisere at det ikke er et batteri jeg søger, men blot
et MB17 greb til at sætte under mit F65, der kan indeholde almindelige AA
batterier i stedet for de dyre typer batterier, kameraet normalt bruger.
så kan jeg købe mig en stak opladelige NiMh batterier og en lader og dermed
gøre det billigere at putte strøm på mit kamera.

mvh
Brian