Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkald digital foto hurtigt
Fra : Sebastian Steen

Dato : 14-01-03 14:12

Hej

Kender i et godt sted hvor man kan få fremkaldt et digitalt foto på ~ 20x27
cm med afhentning/levering i Odense senest på fredag?

Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-01-03 17:06

"Sebastian Steen" <salg_supergnu@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kender i et godt sted hvor man kan få fremkaldt et digitalt foto på ~
20x27
> cm med afhentning/levering i Odense senest på fredag?

JapanPhoto er hurtige, send det på nettet og få det ca. 2 dage efter:
http://www.japanphoto.dk

mvh
Preben

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 14-01-03 18:37

> JapanPhoto er hurtige, send det på nettet og få det ca. 2 dage efter:
> http://www.japanphoto.dk

I Aalborg laver Japan Photo også billeder på 1 time. Prisen er lidt højere
(men absolut ikke ublu), men kvaliteten er så vidt jeg ved den samme. Man
mailer billederne til dem. Ring eventuelt og forhør dig i din lokale Japan
Photo.

Mvh.
Karsten Kryger Hansen

Fra : Sebastian Steen

Dato : 18-01-03 18:52

Preben Andersen wrote:
> JapanPhoto er hurtige, send det på nettet og få det ca. 2 dage efter:
> http://www.japanphoto.dk

Rigtig mange tak for hjælpen - det kørte som smurt i olie.

Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!