Hejsa i gruppen.
Her en forsættelse på min tidligere tråd, af næsten samme navn.
Jeg har her til morgen modtaget et brev fra Tiscali, som i øvrigt er fra
deres "kundeservice". De skriver:
"København, 13. januar 2003
Det skal hermed bekræftes, at vi har modtaget og behandlet din skriftlige
opsigelse af din Internet opkobling med følgerne kundenummer:
XXXXXXXXXX
Såfremt der er forbrug på kontoen efter sidste regningsdato, bliver faktura
sendt ved næste fakturering. (B1)
Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at kontakte
vores kundeservice på tlf. 38 14 70 20. (B2)
Med venligt hilsen
Tiscali Kundeservice"
B1 = Bemærkning nr. 1: Om der er forbrug efter sidste regningsdato, jo det
skulle der hvis gerne være, ca. 225 dage ~ 2000 kroner. Så nu bliver det
spændene om de også kan finde ud af og sende min sidste regning. Jeg skal jo
ikke kunne sige om de har lette r.. så den komme snart. Men jeg vil her
gerne holde mig til den gamle metode: Jeg vil se det, før jeg tror det!
B2 = Bemærkning nr. 2: Ja, jeg have en masse spørgsmål i sin tid, og hvis
det have lykkes at komme igennem på deres kundeservice, have jeg nok heller
ikke opsagt mit abonnement. Jeg stillede dog spørgsmål i Tiscali internt
grupper, men fik kun svar fra andre kunder (og tak til dem), men det gav
ikke den store hjælp.
Forsættelse følger ...
--
Brian.
www.lortetiscali.dk