Tiscali kan være hurdige ... wow! Del. 2.
Fra : Brian Nilsson

Dato : 14-01-03 11:28

Hejsa i gruppen.

Her en forsættelse på min tidligere tråd, af næsten samme navn.

Jeg har her til morgen modtaget et brev fra Tiscali, som i øvrigt er fra
deres "kundeservice". De skriver:

"København, 13. januar 2003

Det skal hermed bekræftes, at vi har modtaget og behandlet din skriftlige
opsigelse af din Internet opkobling med følgerne kundenummer:

XXXXXXXXXX

Såfremt der er forbrug på kontoen efter sidste regningsdato, bliver faktura
sendt ved næste fakturering. (B1)

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at kontakte
vores kundeservice på tlf. 38 14 70 20. (B2)

Med venligt hilsen
Tiscali Kundeservice"

B1 = Bemærkning nr. 1: Om der er forbrug efter sidste regningsdato, jo det
skulle der hvis gerne være, ca. 225 dage ~ 2000 kroner. Så nu bliver det
spændene om de også kan finde ud af og sende min sidste regning. Jeg skal jo
ikke kunne sige om de har lette r.. så den komme snart. Men jeg vil her
gerne holde mig til den gamle metode: Jeg vil se det, før jeg tror det!

B2 = Bemærkning nr. 2: Ja, jeg have en masse spørgsmål i sin tid, og hvis
det have lykkes at komme igennem på deres kundeservice, have jeg nok heller
ikke opsagt mit abonnement. Jeg stillede dog spørgsmål i Tiscali internt
grupper, men fik kun svar fra andre kunder (og tak til dem), men det gav
ikke den store hjælp.

Forsættelse følger ...

--
Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-01-03 11:47

"Brian Nilsson" <solarbln@yahoo.dk> wrote in message

>Jeg stillede dog spørgsmål i Tiscali internt
> grupper, men fik kun svar fra andre kunder (og tak til dem), men det gav
> ikke den store hjælp.

Nu er de grupper jo også kunde-til-kunde fora, så det kan vel ikke
overraske at det er andre kunder der svarer der.

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Brian Nilsson

Dato : 14-01-03 12:34

> Nu er de grupper jo også kunde-til-kunde fora, så det kan vel ikke
> overraske at det er andre kunder der svarer der.

Nej det kom ikke bag mig det kun var kunder, men de var nu den bedste hjælp
man kunne få. Man kunne dog være heldige at der var nogle Tiscali ansatte
der svare, men de var nu ikke fra den rette afdeling.

--
Brian.
www.lortetiscali.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-01-03 16:21

Hej Brian Nilsson, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Man kunne dog være heldige at der var nogle Tiscali ansatte der
> svare, men de var nu ikke fra den rette afdeling.

Dem, der skriver i grupperne, er jo som altdominerende hovedregel også
dem, der anvender Usenet som sådan - og internettet generelt for den
sags skyld. Derfor er det oftest folk fra supporten, sysadmin, netværk,
domæner o.l.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 14-01-03 13:11

On Tue, 14 Jan 2003 11:28:11 +0100, "Brian Nilsson"
<solarbln@yahoo.dk> wrote:

>Jeg har her til morgen modtaget et brev fra Tiscali, som i øvrigt er fra
>deres "kundeservice". De skriver:
>
>"København, 13. januar 2003

Var det alt? Man ville have forventet at det blev bekræftet per
hvilken dato abonnementet skulle ophøre.
--
Svend Olaf

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 14-01-03 18:25

Jeg tror faktisk også der var medarbejder på Tiscalis kundeservice i går...
:)

Jeg sendte nemli en e-mail til dem den 28 december 2002 .... derefter er der
jo bare at vente...

Så den 13 januar 2003 fik jeg svar fra dem... Er det ikke det man kalder
"dårlig service?"

Hilsen
Klaus

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 14-01-03 19:23

"Klaus Jacobsen" <Info@DJSanta.dk> wrote in message
> [...]
der
> jo bare at vente...
>
> Så den 13 januar 2003 fik jeg svar fra dem... Er det ikke det man kalder

Det kommer vel an på hvad spørgsmålet gik på :)

> Hilsen
> Klaus

Lars B. Jensen
-------------------------
På usenet repræsenterer jeg mig selv, og kun mig selv
og udtaler mig ikke på vejne af min arbejdsgiver, Telia Stofa A/S

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 14-01-03 19:33

> Det kommer vel an på hvad spørgsmålet gik på :)

Hmm, dvs. at Tiscali sotere i deres post, for så vil jeg sq* sige de har et
stort problem!
.... men det var noget ang. et domain, noget som jeg ikke kunne - men skulle
kunne da jeg ikke benyttede tjenesten mere....

Tiscali skrev også at det skulle kunne lade sig gøre, ellers måtte jeg sende
et skriftligt brev om hvad de skulle gøre...

Hilsen
Klaus

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 14-01-03 20:56

> Hmm, dvs. at Tiscali sotere i deres post, for så vil jeg sq* sige de har
et
> stort problem!

Det skrev jeg ikke! Jeg har ingen fornemmelse af hvordan Tiscali behandler
mailsupport!

Men hvis f.eks. spørgsmålet var af teknisk karakter, som support ikke
umiddelbart kan løse, eller f.eks. indeholdt linier som "Jeg kræver at denne
mail bliver læst af bestyrelsen, og af jeres administrerende direktør", så
kan det nok være at svaret vil være lidt længere under vejs!

> Hilsen
> Klaus

Lars B. Jensen