Intro af kat nr. 2
Fra : Denise

Dato : 14-01-03 09:54

Hej Gruppe
Jeg faldt lige over dette link
http://www.netdyredoktor.dk/Tema/Tema_Kat_Introduktion_af_kat2/tema_kat_intr
oduktion_af_kat2.html
der skriver om hvordan man kan introducere 2 katte til hinanden. Det er
netop sådan som jeg altid har foreslået, den langsomme men sikreste måde, så
der er åbenbart andre der har samme mening. Er dog lidt uenig om valg af
køn, jeg mener valg af kastrerede hankatte er nemmere, men det er nu
ligemeget - hunnerne skal jo også have en chance .
Jeg er godt klar over, at der sikkert er flere af jer, der har set linket
før, men jeg er lidt langsom . Grunden til at jeg skriver om det er,
(Jette og andre) skal vi ikke lægge det på vores hjemmeside, til næste gang
der dukker spørgsmål op om sammenføring ?
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 14-01-03 20:07

"Denise" skrev:
> [...]

gang
> der dukker spørgsmål op om sammenføring ?

Naturligvis ... alle der er registreret som forfatter af hjemmesiden har
adgang til at lægge links og artikler ud... Hvis du bruger funktionen
"Indsend idé/forslag", bliver det automatisk sendt til alle forfattere.

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 15-01-03 08:34

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message

> [...]
> adgang til at lægge links og artikler ud... Hvis du bruger funktionen
> "Indsend idé/forslag", bliver det automatisk sendt til alle forfattere.

Hej Jette
Tillykke med veloverstået eksamen. Hvis det er noget med EDB, kan du så ikke
bruge hjemmesiden som afsluttende project .
Har indsendt forslag til hjemmesidens forfattere.
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 15-01-03 20:42

"Denise" skrev:
> [...]
ikke
> bruge hjemmesiden som afsluttende project .
> Har indsendt forslag til hjemmesidens forfattere.

Tak skal du have

Jo, jeg ville skam med glæde bruge gruppens hjemmeside som projekt ...
problemet er bare at man _skal_ lave projektet i samarbejde med en
virksomhed.... meget kan man kalde NG'en men jeg får vidst svært ved at
forklare sensor at virksomheden hedder dk.fritid.dyr.kat

Jeg kan se du har indsendt artiklen som forslag... det er faktisk første
gang forfatterne får et forslag som de har mulighed for at gøre noget ved..
resten er nemlig henvendt til mig .... Du burde modtage en mail når en
forfatter påtager sig opgaven... hvis det ikke sker inden for rimelig tid,
siger du bare til, så jeg kan udsende et verbalt spark bagi til dem, hi!

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 15-01-03 21:05

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> siger du bare til, så jeg kan udsende et verbalt spark bagi til dem, hi!

Will do.
Hilsen Denise