Progam der ændrer ATI Radeon til større mo~
Fra : Flemming Michael Han~

Dato : 14-01-03 05:03

http://www.rage3d.com/#1042478990

Mvh.

Flemming M. Hansen

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 14-01-03 09:21

Ja - folk der overvejer nyt grafikkort (som jeg selv) har virkelig fået
noget at tænke over. Havde egentlig besluttet mig for et 9500 Pro, men nu
ved jeg sq da ikke.

Det lyder som et simpelt indgreb, men holder det i længden? Vil ATI sætte en
stopper for det, indbygge forhindringer i kommende driverversioner eller er
det måske ligefrem godt for deres markedsføring?

Ville være surt at sidde tilbage med et 9500 kort, som ikke længere kan
moddes

Mads Holmer-Jensen

Fra : rhexis

Dato : 14-01-03 13:25

"Flemming Michael Hansen" <boole@sol.dk> wrote in message

> http://www.rage3d.com/#1042478990

Jeg ville lige tænke mig gevaldigt godt om før en sådan operation. Jeg
har læst om mange som har problemer med denne opgradering.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 14-01-03 14:41

Ja jeg ville ikke risikere noget så jeg har bestilt et 9500Pro !
-niels-

rhexis <3bbg3001@sneakemail.com.com.com.com.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e24022e$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Per Larsen

Dato : 14-01-03 15:35

De MANGE der har haft problemer har HARDWARE moddet deres Radeon 9500
non.pro. softwaren skal køre i baggrunden, ellers er kortet ikke et radeon
9700 . derfor burde det være uskadeligt for kortet, men der er så kort
hvor de ikke kan køre som et radeon 9700.

Fra : rhexis

Dato : 14-01-03 15:32

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> wrote in message

> Ja jeg ville ikke risikere noget så jeg har bestilt et 9500Pro !

Jeg tror ikke at ens kort lider overlast ved software opdateringen.
Problemet er snarere at det ikke nødvendigvis virker, og at man så
står med et billigt og middelmådigt kort.

Kig på hardforum.com. Der er lange tråde om folk, der har
problemer efter de har moddet deres kort.