Hvor får man fat I ATI All In Wonder 9700 ~
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 13-01-03 18:44

Er der noger der ved hvor man kan købe All In Wonder 9700 pro
kortet her i Europa ?
Mangler det meget.

--
Søren
s.ladegaard@pc.dk

Fra : Thomas

Dato : 13-01-03 22:15

"Søren Ladegaard" wrote
> Er der noger der ved hvor man kan købe All In Wonder 9700 pro
> kortet her i Europa ?
> Mangler det meget.

Hej Søren

Mener at have læst, at det umiddelbart ikke kommer til Europa, spøg mig ikke
hvorfor !

mvh

Thomas

Fra : Rune Christiansen

Dato : 13-01-03 23:30

"Thomas" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren Ladegaard" wrote
>
> Hej Søren
>
> Mener at have læst, at det umiddelbart ikke kommer til Europa, spøg mig
ikke
> hvorfor !

Tjahh.. welll ATi´s eget radeon 9500 pro kommer vist heller ikke til
europa.... På det punkt er Ati lidt mærkelige

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-01-03 12:05

Søren Ladegaard wrote:
> Er der noger der ved hvor man kan købe All In Wonder 9700 pro
> kortet her i Europa ?
> Mangler det meget.

Bare køb det på den anden side af dammen, der fik jeg mit ATI Radeon
9700 Pro og med nuværende $-kurs så burde det endda kunne betale sig.

Mvh

Bruno

Fra : Jens Mikkelsen

Dato : 14-01-03 18:54

Jeg vil ikke umiddelbart anbefale at købe kortet i udlandet da de ikke vil
være de samme som dem der på et eller andet tidspunkt bliver produceret til
Europa. Jeg har primo december 2002 spurgt ATI direkte herom og svaret er
nedenfor:

" ALL-IN-WONDER 9700 PRO is available in North America for NTSC now and
PAL/Secam for other countries in the new year.
If you use NTSC in your country, then your US purchase will be useful. If
not, then I suggest you wait until the new year.

Sincerely
--------------------------
John Swinimer
Public Relations Manager, Consumer Products
ATI Technologies Inc.
1 Commerce Valley Drive East
Markham, Ontario L3T 7X6
Canada "

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-01-03 11:44

Jens Mikkelsen wrote:
> [...]
> not, then I suggest you wait until the new year.
>
>Det er jo klar snak, sådan er det bare ikke med de alm. 9700 Pro for
der kan kortet alle formaterne (Jeg var selv igennem den samme
undersøgelse inden jeg bestilte i sensommeren.)

Mvh

Bruno