Gaaej/ Gaaei famlie efterlyses
Fra : Benny Rytter

Dato : 13-01-03 11:46

Jeg søger efter data på en familie der kendes under navnet Gaaej eller
Gaaei. Det vides med sikkerhed at der findes en familie i Faaborg ved FT
1845, men så ophører alle spor også.

Jeg har kendskab til nogle af de nulevende men er ikke i stand til at
kortlægge familiens udbredelse.

Skulle der være nogen der har data nyere end de tilgængelige på internett
for Faaborg og omegn, vil det glæde mig at høre om eventuelle fund af navnet
Gaaej/Gaaei, andre fund er også velkomne.

Det vide med sikkerhed at en gren af familien er udvandret til USA,
imidlertid foreligger ingen data om hvornår og hvorhen. På den anden side af
"dammen" er de nuværende medlemmer også forundret over de mangelende data
for mellemtiden.

Tak for eventuelle svar

Med venlig hilsen

Benny Rytter

bryREMOVETHIS@stofanet.dk

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 13-01-03 23:09

Kender du disse link ???

http://www.rootsweb.com/~mtcascad/Cemetery/cemetg.html

http://www.rootsweb.com/~mdbaltim/surname/surname.htm#G

http://www.koreanwar-educator.org/toc/detail_casualty/
GEORGE%20COMPANY%20KIA%20ROSTER.htm

--
Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update 13.Jan. 2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 13-01-03 23:39

Ved søgning på
Searching the Ellis Island Database in One Step efter gaaei

http://www.jewishgen.org/databases/EIDB/ellis.html

med sounds-like entries og Danish kommer følgende

Name Residence Arrived Age
1 Gai,Alfred P.T. Laso, Denmark 1909 24
2 Gai,Henriette 1924 45
3 Gai,Henriette 1924 45
4 Gai,Henryette Marline Aalborg, Denmark 1923 45
5 Gai,Julius P.T. Laso, Denmark 1909 20
6 Gai,Paul 1924 8
7 Gai,Paul 1924 8
8 Gai,Peter 1924 50