Napoleon
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 13-01-03 00:23

I juleferien fik jeg endnu en dårlig vane, nemlig at lægge kabalen
Napoleon på min svogers PC. Er der nogen der ved om den findes til Mac,
eventuelt under et andet navn? Jeg er ved at få abstinenser :-;
Mvh Hans Jørgen Hvid

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-01-03 00:49

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> [...]
> Napoleon på min svogers PC. Er der nogen der ved om den findes til Mac,
> eventuelt under et andet navn? Jeg er ved at få abstinenser :-;

Du mener Napoleon's Shoulder og Napoleon's Square? Mike's Cards er noget
af det bedste. Det er ret fantastisk, du kan bruge en masse
downloadable korttyper, jeg bruger f.eks. fedtede kort, og det er med
lyd og baggrunde og... har du nogen sinde prøvet russian solitaire? Det
er så hammer (-segl) svært at få til at gå op, at man bliver totalt
addicted!
http://www.mikesedore.com
--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 13-01-03 01:14

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> lyd og baggrunde og... har du nogen sinde prøvet russian solitaire? Det
> er så hammer (-segl) svært at få til at gå op, at man bliver totalt
Tak for svaret, jeg vil prøve at se på sagen, men nu må du ikke få mig
på endnu hårdere stoffer
Mvh Hans Jørgen Hvid

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 13-01-03 20:35

> [...]

> lyd og baggrunde og... har du nogen sinde prøvet russian solitaire? Det
> er så hammer (-segl) svært at få til at gå op, at man bliver totalt
Jeg har muntret mig med Mike´s Cards idag. Det spil der hedder Napoleon
på PC svarer til det der hedder FreeCell. På PC kunne man få kortene
lagt mage til hvis kabalen ikke gik op i første forsøg. Har endnu ikke
undersøgt om man kan det samme her. Der er nemlig det specielle ved
Napoleon at den altid skal kunne gå op hvis man er snedig nok.
Mvh Hans Jørgen Hvid