TDC MMS opsætning
Fra : Lars Varming

Dato : 13-01-03 00:11

Hej alle

Jeg har en Orange SPV som jeg bruger med mit TDC Mobil abb. Nu er problemet
så bare, at TDC ikke understøtter denne telefon. De kunne end ikke hjælpe
mig med opsætningerne til GPRS og WAP, men disse har jeg så fundet
andetsteds. Sjovt at man som storkunde skal henvende sig til 3. part for at
kunne bruge sit abb. fuldt ud.

Anyway så er det åbenbart for svært for TDC, at svare på min mail vedr. MMS
opsætning. Det er her jeg gerne vil bede om gruppens hjælp.

Jeg mangler følgende for at kunne bruge MMS via TDC:

- deres mms apn
- deres ip
- deres port (hvis de ikke kører med 9201 som alle andre)
- deres mmsc server

Er der en-eller-anden der kan hjælpe mig med disse oplysninger ??

Mvh.
Lars Varming

Fra : Lars

Dato : 13-01-03 20:34

Her er hvad jeg benytter

MMS apn : mms
IP: 194.182.251.15:9201
MMSC: http://192.168.241.114:8002

Jeg går udfra at du er oprettet med GPRS til MMS

vh /Lars