Optae et radioprogram - hvordan
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 12-01-03 23:30

Hej hvordan kan man optage et radioprogram til harddisken over f. eks.
RealPlayer

mvh. Leif

Fra : Steen Larsen

Dato : 12-01-03 23:38

In article <3e21ec7d$0$191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Leif Hesselberg <leifberg@post8.tele.dk> wrote:

> Hej hvordan kan man optage et radioprogram til harddisken over f. eks.
> RealPlayer
>
> mvh. Leif

Jeg tror det kan gores med kobe-version af Real Player, men du far nok
et bedre resultat ved at optage det direkte fra radioen.

Fra : Leif Hesselberg

Dato : 12-01-03 23:43

Steen Larsen wrote:

> Jeg tror det kan gores med kobe-version af Real Player, men du far nok
> et bedre resultat ved at optage det direkte fra radioen.
Hej
Det er BBC som jeg kun kan høre over nettet

mvh. Leif

Fra : Tom Dissing

Dato : 13-01-03 00:24

Jeg tror faktisk ikke at det kan lade sig gøre..
Det er nemlig årsagen til at de "sender" via real..
( copyright !!!1)
En måde at lave en "back up" på kunne derfor være at du spiller audio ud af
højtalere, forbi en båmdoptager, eller et stykke software, og så ellers
trykker optag når du har bruig for at tage en back up !
Tom

On 12/01/03 23:43, in article 3e21efa0$0$206$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-01-03 11:45

Tom Dissing <tom@mir.dk> writes:

> [...]
> audio ud af højtalere, forbi en båmdoptager, eller et stykke
> software, og så ellers trykker optag når du har bruig for at tage en

Eller ud af Mac'ens lydudgang og ind af Mac'ens lydindgang.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-01-03 02:16

In dk.edb.mac, Leif Hesselberg wrote:

> Hej hvordan kan man optage et radioprogram til harddisken over f. eks.
> RealPlayer

Audio Hijakc lyder som noget du kan bruge:

<http://macupdate.com/info.php/id/9379>

<sidespring>
MacUpdates URL's er også meget pænere at se på (:
</sidespring>

If you're not part of the solution,
you're part of the precipitate. - Steven Wright

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 13-01-03 04:19

Jonas Voss wrote:

> Audio Hijakc lyder som noget du kan bruge:
>
> <http://macupdate.com/info.php/id/9379>
>
> <sidespring>
> MacUpdates URL's er også meget pænere at se på (:
> </sidespring>

Har hentet det, og prøvet på DR/idiot (Real One Player) Det virker
fremragende ! (Chris og chokoladefarbrikke

Du får en AIFF fil, som du kan redigere i quicktime, bagefter smider du
den over i itunes og konvertere den til mp3, det rykker.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-01-03 11:52

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Audio Hijakc lyder som noget du kan bruge:
>
> <http://macupdate.com/info.php/id/9379>
>
> <sidespring>
> MacUpdates URL's er også meget pænere at se på (:
> </sidespring>

Ja, jeg er blevet totalt MacUpdate fan! Jo flere vi er, der skifter, des
bedre bliver det!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!