Phuket - overnatning.?
Fra : Conni & Svend

Dato : 12-01-03 22:38

Vi påtænker at tage 14 dage til Thailand/Phuket og kun købe flybillet her
sidst i januar,
vi er 2 voksne og 3 børn på 2+9+11.
Adresser/priser på hotel vil vi gerne finde hjemmefra, så vi er lidt
forberedte, dog vil vi booke den første nat inden afrejsen.
Har I nogle gode adresser/råd, da vi er 5 vil vi også gerne have en
lejlighed hvor vi alle kan være, men det er ikke et krav. Vi vil gerne være
en uge, omkring eller syd for Phuket og gerne en uge Krabi.
Gode råd modtages meget gerne.

Mange hilsner
Conni

connij@image.dk

Fra : Gard Karlsen

Dato : 13-01-03 13:33

Hei

Jeg var en tur på Krabi ifjor i september. Vi bodde på Golden Beach hotel og
vi bestilte dette gjennom www.hotelthailand.com. Kanskje du kan finne noen
passende sted der. Jeg har også brukt www.asiatravel.com før og det har også
fungert bra. Jeg har lagt ut et langt reisebrev og bilder fra turen på min
hjemmeside www.gardkarlsen.com. Kanskje du kan finne noen generelle tips
der. Jeg var også en tur til Phuket i 1998 og også fra denne turen er det
lagt ut reisebrev og bilder.

Håper at dere får en fin tur.

Mvh
Gard