Foto
IBM760 5420
Teil 3020
399,- digicam/web-cam
Fra : Olesen

Dato : 12-01-03 21:43

Var i Electronic World.
Sipix miniature camera/web-cam til 399,-

Havde I et linke med billedexempler ?

Den var jo nemt at ha' i lommen
til de hurtige skud i fuld solskin...

Fra : Anders C. Madsen

Dato : 12-01-03 22:01

I <avsk0o$134b$1@news.cybercity.dk> skrev Olesen:
> Var i Electronic World.
> Sipix miniature camera/web-cam til 399,-
>
> Havde I et linke med billedexempler ?

http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/blink.html

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk

http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-01-03 22:11

In article <avsk0o$134b$1@news.cybercity.dk>, Olesen wrote:
> Var i Electronic World.
> Sipix miniature camera/web-cam til 399,-
>
> Havde I et linke med billedexempler ?
>
> Den var jo nemt at ha' i lommen
> til de hurtige skud i fuld solskin...

Der er review på en af ded 3 store amerikanske fotosites.
Selv med stoore ekspertise i Photoshop er det yderst vanskeligt
at producere billeder af en kvalitet tilstrækkelig til at anvendes
som frimærke, eller noget i den retning.

Hvis du alene skal bruge et webcam med et halvmørkt billede
og få billeder pr. sekund, så er det muligvis brugbart i god
belysning.

Fra : Olesen

Dato : 12-01-03 22:40

meddelelse news:slrnb23mea.1h7.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> [...]
> at producere billeder af en kvalitet tilstrækkelig til at anvendes
> som frimærke, eller noget i den retning.

Jeg synes 399,- er billigt for et camera
som kan lave flg. billede:

http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/blink/samples/blink1_0022.jpg

Et godt supplement vil jeg kalde det.

Fra : emj

Dato : 12-01-03 23:55

On Sun, 12 Jan 2003 22:40:26 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Jeg synes 399,- er billigt for et camera
>som kan lave flg. billede:
>
>http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/blink/samples/blink1_0022.jpg

Du har ret, man kan næsten gætte sig til, hvad det skal forestille
Hilsen emj

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-01-03 20:53

In article <avsncp$187d$1@news.cybercity.dk>, Olesen wrote:

> [...]
> meddelelse news:slrnb23mea.1h7.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> Jeg synes 399,- er billigt for et camera

Ja der er et par millimeter på skiltet der er skarp, så er der noget
skarp udenom, og resten er smadret total med 500x sharpen more filter.

Men efter en halv kasse øl er det vel som verden ser ud, og spørgeren
skulle have det med til fest. Så det er vel perfekt. Viser det man
ser efter den halve kasse + det løse.

:)

Fra : Frenjon

Dato : 13-01-03 17:34

Kender én der har det...
Han er vist ret så utilfreds med det.. (men hvad kan man forvente til
prisen)

Jeg har tit siddet med det hjemme hos ham, men det er endnu ikke lykkes mig
rent faktisk at tage et billede indendørs, der står blot ERR.. (For dårlig
belysning)
De billeder han selv har taget udendørs jeg har set er en smule ringere
kvalitet end dem på:
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/blink.html

Mere ved jeg ikke om kameraet..

-Frenjon