Toscana
Fra : drm

Dato : 12-01-03 16:39

Efter at have læst de mange indlæg omkring kendskabet til en campingplads i
Italien, er jeg blevet lidt betænkelig, og vil jeg meget gerne vide, om der
er nogen, der kender denne plads:

www.campingmareblu.it

Jeg har netop bestilt et mobilhome her til den kommende sommer (jeg har dog
ikke betalt endnu), så det ville være interessant at høre fra nogen, der
kender pladsen.

På forhånd tak.

Dorthe

Fra : T. Hartung

Dato : 12-01-03 20:02

"drm" <sure500@hotmail.com> skrev i en meddelelse

om der er nogen, der kender denne plads:

> www.campingmareblu.it

Den plads du sender link til ligger ikke i Toscana-regionen men på på øen
Sardinien .. er det den rigtige plads???

jeg kan oplyse at denne plads ikke er tilmeldt ADAC Campingführer - og jeg
kan defor ikke hjælpe yderligere -
Nu skal man jo ikke se spøgelser alle vegne - dog ved jeg godt at der i en
tråd andetsted i denne NG har været debat om "falsk reklame" fra
C-pladserne.

mvh
T.Hartung

Fra : PHK

Dato : 12-01-03 20:25

"T. Hartung" <torben.hartung@noSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu skal man jo ikke se spøgelser alle vegne - dog ved jeg godt at der i en
> tråd andetsted i denne NG har været debat om "falsk reklame" fra
> C-pladserne.

Jeg har på nettet set en campingplads, som vi var forbi i sommers for at se
om det var noget - det var det nemlig på internettet.

Det viste sig at være en plads på 150 x 3.000 meter. Det fortæller jo så
lidt om hvor langt man skal bevæge sig for f.eks. at gå i biksen på
campingpladsen. Gider man ikke gå, jamen så er der også en smart bus der
kører. Det var bare en skam det var en oldgammel dieselmotor der trak den,
og den var hverken lydløs eller lugtfri.

Vi skyndte os at køre igen.

--
_
|_|

Fra : drm

Dato : 16-01-03 20:37

Nå, der var jeg nok ikke rigtig vågen. Adressen er:

www.campingmareblu.com

Sorry!

Hilsen
Dorthe