gamle MTV vidoer?
Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 12-01-03 15:49

Hej NG,

For 3-4 år siden var en video der blev vist meget på MTV. Melodien minder
meget
om Dire Straits "Why Worry" Det var en kvindelig neger der sang (det må man
godt sige ikk :-?)
nogen der kan huske den, og hvad hvem det var?

Hov forresten var der også en anden video i de år. den starter ca. på samme
måde som Bob Dylans
Knockin' on heavens door.. det var og så en mørk kvinde der sang den. og jeg
mener videoen. handlede noget
om en boksekamp.

Kan i huske nogen af dem?

Mvh. Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 12-01-03 16:10

Hejsa

> [...]
samme
> måde som Bob Dylans
> Knockin' on heavens door.. det var og så en mørk kvinde der sang den. og

Den første kender jeg ikke lige... Men den anden (den med Bob Dylan starten)
hedder "Rise"... Med "Gabrielle" - mener jeg hun hedder...

Mvh. Thomas

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 13-01-03 00:13

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev
> Hejsa

> Den første kender jeg ikke lige... Men den anden (den med Bob Dylan
starten)
> hedder "Rise"... Med "Gabrielle" - mener jeg hun hedder...

Ja det var den, tak for det.

Mvh. Ramsus

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-01-03 16:48

> [...]
man
> godt sige ikk :-?)
> nogen der kan huske den, og hvad hvem det var?

Kan godt huske den,.... hvis det da er den samme vi tænker.

Det var - tror jeg - en svensker, som brugte noget af Why Worry i en sang.
Det forekommer mig, at hun hed/kaldte sig Dee Tah eller sådan noget og
sangen hed Relax.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Å brødre, så knus dog, knus dog alle gamle tavler" Nietzsche.

Fra : Morten Steen

Dato : 12-01-03 18:13

> Det var - tror jeg - en svensker, som brugte noget af Why Worry i en sang.
> Det forekommer mig, at hun hed/kaldte sig Dee Tah eller sådan noget og
> sangen hed Relax.

Nemlig. Deetah - Relax.
Og den anden var nemlig Gabrielle - Rise.

Morten

Fra : Morten H

Dato : 12-01-03 18:33

Mads Breddam wrote:

> Det var - tror jeg - en svensker, som brugte noget af Why Worry i en sang.
> Det forekommer mig, at hun hed/kaldte sig Dee Tah eller sådan noget og
> sangen hed Relax.

Jep, det er den. Virker meget glemt i dag den gode Deetah. Kan huske hun
også havde et andet hit i sen-90'erne, hvor hun stjal fra A isla Bonita,
hvorefter hun forsvandt helt ud i mørket. Præcis ligesom alle hendes
nordiske veninder som Lene Marlin, Camilla Brink, Drömhus, Emilia osv.
Gad vide hvad de mon laver i dag.....

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-01-03 20:36

> Lene Marlin,

Hun var ellers meget god synes jeg.... Fik en gang stjålet min plade med
hende . Nå, men P et eller andet, den der kører sammen med infokanalen i
fjernsynet, spiller jævnligt hendes sange om aftenen.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 13-01-03 00:24

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hun var ellers meget god synes jeg.... Fik en gang stjålet min plade med
> hende . Nå, men P et eller andet, den der kører sammen med infokanalen
> fjernsynet, spiller jævnligt hendes sange om aftenen.

Jeg tror ikke det er meget mere en et års tid siden SLR (Slagelse) holdte op
med at spille Lene Marlin.
Hun blev spillet næsten hver eneste dag. og det er sgu ikke en gang løgn
jeg ved ikke om det vae meget billigt eller gratis at spille hendes to hits,
eller hvad der skete, men de var i
hvert fald helt vilde med hende.

Mvh. Rasmus

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-03 00:40

Mads Breddam skrev:
> [...]
> plade med hende . Nå, men P et eller andet, den der kører
> sammen med infokanalen i fjernsynet, spiller jævnligt hendes

Radio 2. Men det er vel ikke længere siden med hende, end at hun
kan nå at vende tilbage.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 12-01-03 18:41

"Rasmus Zeuch" <rasmusRØVSNAPS@zeuch.com> wrote:

>Hej NG,

Kom så allesammen: "HEJ RASMUS"

>For 3-4 år siden var en video der blev vist meget på MTV. Melodien
>minder meget
>om Dire Straits "Why Worry" Det var en kvindelig neger der sang (det
>må man godt sige ikk :-?)

Aner det ikke. Jeg er ikke nekrofil ejheller kvinde. Kvinder og lig går
dog generelt ikke godt i spænd.

>Knockin' on heavens door.. det var og så en mørk kvinde der sang den.
>og jeg mener videoen. handlede noget
>om en boksekamp.

Så vidt jeg husker det
Gabrielle - Rise

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 13-01-03 00:29

"Peter G" <PeterNOSPAMPedal@gmx.net> skrev

> Kom så allesammen: "HEJ RASMUS"

Hvad mener du egentlig med det?
Det er ikke så godt at sige,,Hej" eller hvad?

> Så vidt jeg husker det
> Gabrielle - Rise

Jep Gabrielle hed hun. Tak skal du have.

Mvh. Rasmus

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-03 00:36

Rasmus Zeuch skrev:

> Hvad mener du egentlig med det?
> Det er ikke så godt at sige,,Hej" eller hvad?

Man må gerne sige hej. Peter tripper vist bare.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 13-01-03 15:00

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

>Man må gerne sige hej. Peter tripper vist bare.

Fuldstændig korrekt. Jeg lyttede nemlig til Fleetwood Mac ;)

Ahem. Jeg havde bare, inspireret af Rasmus' indledning, forestillingen
om et ANG-møde (Anonyme NyhedsGruppedeltagere) i hovedet da jeg skrev
det.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-03 23:58

Peter G skrev:
> Ahem. Jeg havde bare, inspireret af Rasmus' indledning,
> forestillingen om et ANG-møde (Anonyme NyhedsGruppedeltagere) i
> hovedet da jeg skrev det.

"Hello, my name is Peter. And, eh, I'm a newsoholic. I've lost my
wife. I've lost my family. I've lost my job. It's screwed my life
right over. But, eh, I just like it so much."

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 14-01-03 17:11

>"Hello, my name is Peter. And, eh, I'm a newsoholic. I've lost my
>wife. I've lost my family. I've lost my job. It's screwed my life
>right over. But, eh, I just like it so much."

Yup. Måske ikke helt i en så dramatisk kontekst, men ellers var det
fuldstændig den association jeg fik. Det og Borg-kollektivet

"We are DKM, your ass will be laminated"

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-01-03 21:24

In article <Xns9303AEB14F5ABPeterNOSPAMPedal@127.0.0.1>,
PeterNOSPAMPedal@gmx.net says...

> Yup. Måske ikke helt i en så dramatisk kontekst, men ellers var det
> fuldstændig den association jeg fik. Det og Borg-kollektivet
>
> "We are DKM, your ass will be laminated"

LOL !
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,