købe QuickTime 6 pro
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 12-01-03 14:55

Hvor kan man købe QuickTime 6pro
udovre fra apples store...

Fra : Tom Dissing

Dato : 12-01-03 15:01

Med lidt held kan det være at du kan købe "nøglen" I en butik.
Her vil du dog komme til at betale mange hundrede kroner oveni, blandt andet
fordi butikken skal hente softwaren I USA, betale import moms etc.
Og der er kun en der kan betale for det, og det er kunden.
Omvendt koster den samme løsning 29. Dollars på nettet..
Hurtigt let og så virker det med det samme !
Tom

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 12-01-03 15:41

> Omvendt koster den samme løsning 29. Dollars på nettet..
> Hurtigt let og så virker det med det samme !
> Tom

Jeps, men de tilbyder kun payment via creditcards
Ikke overfoersel eller lign.... Damm...

Fra : Tom Dissing

Dato : 12-01-03 16:02

Prøv apple dk altså hovedkontoret I Allerød.. Her kan de måske hjælpe !?
Tom

On 12/01/03 15:40, in article 3e217e5f$0$192$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-01-03 16:07

> Jeps, men de tilbyder kun payment via creditcards
> Ikke overfoersel eller lign.... Damm...

Har du ikke en netbank ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 12-01-03 17:30

> Har du ikke en netbank ?

Du må da kende en, der har plastic, som betaler for dig, og som du så
stikker 250,-kr.
Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-01-03 17:49

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Du må da kende en, der har plastic, som betaler for dig, og som du så
> stikker 250,-kr.

Exactly.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 12-01-03 19:30

> Har du ikke en netbank ?

jo jeg har skam netbank men jeg syntes ikke lige jeg kan finde noget info om
at overføre...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-01-03 19:56

> jo jeg har skam netbank men jeg syntes ikke lige jeg kan finde noget info om
> at overføre...

men du har ikke DK/Visa kort ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-01-03 23:04

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> jo jeg har skam netbank men jeg syntes ikke lige jeg kan finde noget info
> om at overføre...

Jeg mener, at du skal bestille via telefonen. Nummeret står på siden. Så
får du opgivet et kontonummer til danske bank i København. Det er i det
mindste gratis, hvis man har netbank. Apple forbeholder sig bare 8-10
dage til at registrere betalingen. Det er nemlig ikke deres egen
bankkonto, men den tilhører et firma, der formidler betalinger. Det tog
nu kun 6 dage, sidst jeg prøvede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-01-03 17:42

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev
> [...]
> dage til at registrere betalingen. Det er nemlig ikke deres egen
> bankkonto, men den tilhører et firma, der formidler betalinger. Det tog

Tak Henrik det vil jeg så gøre...