Bilferie i USA - forsikring?
Fra : Martin Leong

Dato : 12-01-03 11:45

Hej Ng

Vi er to unge under 21, der pønser på at tage til USA, købe en bil og så
køre rundt på må og få. Problemet er dog at vi har hørt at det er voldsomt
svært at få en bil forsikret hvis man er under 21. Er der nogen der har
noget erfaring med dette?

Mvh
Martin&Maria

Fra : Jensb

Dato : 12-01-03 12:20

"Martin Leong" <Martin@Njfk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svært at få en bil forsikret hvis man er under 21. Er der nogen der har

Jeg synes også jeg har hørt rygter om at det efter 11. september ikke
længere er muligt for udlændinge at købe en bil. Jeg ved ikke om det er
rigtigt, men prøv lige at tjekke op på det.

Fra : DDDude

Dato : 13-01-03 20:58

--
Jeg har selv købt (og forsikret) 2 gange en bil i USA, '93 og '94, det var
ikke noget problem så langt du kan vise dem et addresse (familie / ven /

DDDude