Nye Powerbook
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 12-01-03 11:46

Er der nogen som ved hvor vidt at 15,2" Powerbook G4 vil komme i en udgave
med samme features som den nye 17" (på nær størrelsen )

Fra : Højsholt

Dato : 12-01-03 12:46

On 12/01/03 11:45, in article 3e21474f$0$130$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Er der nogen som ved hvor vidt at 15,2" Powerbook G4 vil komme i en udgave
> med samme features som den nye 17" (på nær størrelsen )

Det vil uden tvivl ske på et eller andet tidspunkt! Spørgsmålet er bare
hvornår ...?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-01-03 19:04

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> writes:

> Er der nogen som ved hvor vidt at 15,2" Powerbook G4 vil komme i en
> udgave med samme features som den nye 17" (på nær størrelsen )

Muligvis Steve Jobs.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-01-03 00:23

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Er der nogen som ved hvor vidt at 15,2" Powerbook G4 vil komme i en
> udgave med samme features som den nye 17" (på nær størrelsen )

Det er der vel strengt taget ikke. Herrens veje er jo uransagelige. Det
vil dog være et godt gæt, at de to nye modeller beholder deres udseende
nogen tid fremover. Det vil derfor være mærkeligt, hvis 15" udgaven
fortsætter i ret lang tid med et andet kabinet en dem. Desuden skal de
nye teknologier uden tvivl indbygges i den på et tidspunkt. Det vil
kræve et nyt motherboard, og så er man godt i gang med at lave en helt
ny computer. Så kan man lige så godt tage kabinettet med.
Springet mellem 12" og 17" er stort. Der må næsten være en model
imellem dem fremover. 12" modellen har ikke bredformatskærm. Der har før
været rygter om en bredformat iBook på 13,3". Måske kommmer der en
PowerBook i den størrelse. Jeg tør ikke sige det. Mon ikke vi ved mere
til sommer? Ellers vil jeg da råde dig til at skynde dig at købe en
15.2". Det er uden tvivl den bedste model. En sand klassiker! Hurtigere
og med bedre grafikkort end de andre.
Og så er 17" udgaven en ordentlig æske:
<www4.macnn.com/macnn/mwsf03/15on17/>
--