Q: Kan man smide andet end henvisninger i ~
Fra : Peter Theglev

Dato : 12-01-03 11:29

f.eks. mapper?

Eller - kan man lave en "skillestreg" á la den, der er mellem
Papirkurven og de øvrige ikoner?

Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-01-03 12:15

Peter Theglev <peter.theglev@tiscali.dk> wrote:

> f.eks. mapper?
>
> Eller - kan man lave en "skillestreg" á la den, der er mellem
> Papirkurven og de øvrige ikoner?
>

> Peter

Man trækker bare en mappe ned i dokken, og så anbringer "den"
(henvisningen til den) sig på højre side af skillestregen. Og hvis man
klikker på en mappe og holder museknappen nede, dukker en liste over
mappens indhold op, som man så kan klikke videre på. Det funger bare ...

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-01-03 12:22

martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) writes:

> [...]
> klikker på en mappe og holder museknappen nede, dukker en liste over
> mappens indhold op, som man så kan klikke videre på. Det funger bare ...

Det er jeg enig i. Jeg har "Applications" og mit hjem der (Finderen
får altid forvirret mig).

Det tager kortere tid med højremus.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Michael Holm

Dato : 12-01-03 17:38

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Det er jeg enig i. Jeg har "Applications" og mit hjem der (Finderen
> får altid forvirret mig).
>
> Det tager kortere tid med højremus.
du skulle prøve tricket med at lave en mappe med henvisninger til dine
forskellige programmer, istedet for den rigtige program mappe, og ligge
den i docken, jvf. http://www.mactalk.dk/news_thread.php?tid=865 -
åbner den meget hurtigere

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-01-03 12:21

In dk.edb.mac, Peter Theglev wrote:

> f.eks. mapper?

Ja, det kan man godt. ctrl+klik på en mappe i docken og du får adgang
til en hierarkisk menu over indholdet af mappen

> Eller - kan man lave en "skillestreg" á la den, der er mellem
> Papirkurven og de øvrige ikoner?

Nej, det kan man ikke. Måske man kan med en af de mange dock haxies
der er derude, men jeg har ikke prøvet.

Virtual memory: Something none of us has enough of.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-01-03 12:42

Peter Theglev <peter.theglev@tiscali.dk> wrote:

> f.eks. mapper?

Du kan jo bare forsøge dig frem ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-01-03 15:56

Oooh - det hjælper jo at smide den på HØJRE side af stregen ...

Tak.
Peter