Detonator 41.09?
Fra : Vega

Dato : 11-01-03 23:10

Hej gruppe.

Virker disse driver ordentligt? Jeg har før prøvet 40 serien, men med den
virkning at skærmen bare går i sort når jeg starter computeren. Er dette
rettet nu?

Mvh. Lars.

Fra : Devast8or

Dato : 11-01-03 23:23

Jeg kører med 41.09 og har ingen problemer. GFX kortet er et GF2 GTS

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Vega

Dato : 12-01-03 00:38

Kan du få TV-out til at virke uden at flimrer? Ved mig flimrer det når jeg
laver fuldskærm.

Mvh. Lars.

Fra : Devast8or

Dato : 12-01-03 01:46

Aner det ikke, jeg bruger ikke TV-out.

Devast8or

Fra : Vega

Dato : 12-01-03 02:04

Andre der ved hvordan man får dette problem løst?

Mvh. Lars.

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-01-03 02:45

> jeg
>
> Andre der ved hvordan man får dette problem løst?

Kan du beskrive det på anden måde? Hvilken slags flimmer?

- Martin

Fra : Vega

Dato : 12-01-03 10:06

Billedet bliver nærmest dobbelt og takket idet. Det er lidt ligesom hvis en
tv kanal er dårlig. Det er svært at forklare

Men det er kommet efter at jeg har skiftet til 41.09

Mvh. Lars.

Fra : Palle Ib

Dato : 27-01-03 03:03

Synes gennerel det er noget bøvl med nview klon osv for at få tv-out.
Hent programmet TV-tool det ordner det hele.
Det gjorde det i hvert fald for mig. Så jeg kan ikke love noget men prøv.
Programmet kan hentes her : http://tvtool.info/index_e.htm

Håber det virker for jer

Fra : Morten B

Dato : 27-01-03 09:25

jeg har opgraderet til 42,01 og så fik jeg nview til at virke

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-03 23:33

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> virkning at skærmen bare går i sort når jeg starter computeren. Er

Jeg bruger 42.01. Det kører fint, uden nogen form for probs.

- Martin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-01-03 23:52

Vega wrote:

> [...]
> virkning at skærmen bare går i sort når jeg starter computeren. Er dette

Ved ikke, men 2D kvaliteten er ikke noget at råbe hurra for på mit kort når
jeg kører denne driver i Winblows.

--
Martin L. Johansen