Industrial/EBM butik?
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 11-01-03 22:08

Hejsa!

Hvor finder jeg en butik i København som forhandler EBM/Industrial musik?
(indtil nu er den bedste butik jeg har kunnet finde amazon.de, men ville
også gerne finde en "fysisk")

Butikken må gerne være en som har en nogenlunde realistisk prissætning (dvs.
jeg giver nødigt 200 for en CD, som nogle specialbutikker indenfor andre
genrer tager).

Jeg tænker specifikt på kunstnere som KMFDM, Front 242, Frontline Assembly,
Skinny Puppy, L'ame Immortelle, Funker Vogt og Deine Lakaien.

Jeg tjekkede i Fona 2000, der tiltrods for deres store udvalg i heavy
metal/hard rock, ikke kunne klare de ovenstående kunstnere.

--
Anders Vind Ebbesen
"If Java had proper garbage collection, most programs would self-delete upon

Fra : kennybear

Dato : 11-01-03 23:26

Hejsa

Har du prøvet hos Loud Music Import (www.loudmusic.dk) eller Street
Dance Records (www.streetdance.dk) eller måske Dezigner Soundz i Århus
(www.dezignersoundz.dk) ?? det er de eneste jeg kan foreslå lige nu.

K.

http://www.kandu.dk/

Fra : Prankster Kineses

Dato : 12-01-03 11:09

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message
> [...]
(dvs.
> jeg giver nødigt 200 for en CD, som nogle specialbutikker indenfor andre

Baden Baden (som er lidt dyr), Sex Beat Records, Loud og Soundstation (og
sikkert nogle jeg har glemt) har tilsammen et udmærket (men ikke
imponerende) udvalg.

Også de forskellige Accord rundt omkring i byen har ofte lidt af det gode.
Jeg har for eksempel både fundet A Grumph og Razed In Black, som ellers kan
være lidt svært at støve op selv på nettet.

Især i Baden Baden kan man af og til finde nogle "hard-to-find"
industrial/goth/EBM/whatever skiver som Coil, Death In June, Blutharsch,
Throbbing Gristle e.t.c men så får man sgu også lov at punge ud for dem.

Og kan du lide musikken,så er der jo live scenen
http://www.club-metropolis.dk/.

Kasper