E-Mail
webnoob 5265
Outlook problem
Fra : Niels

Dato : 11-01-03 20:48

Hej

Jeg har et problem med min XP Outlook
når jeg trykker på ny eller besvar for at sende en mail,
kommer der en fejlmeddelse der siger:

Microsoft Outlook har fundet en fejl og afsluttes.
Vi beklager ulejligheden.

Fejlsignatur:
AppName: outlook.exe AppVer: 10.0.2627.1 ModName:
outlib.dll
ModVer: 10.0.2627.1 Offset: 00011dcc

jeg kan godt modtage mail

MVH
Niels

Fra : Claus H. Jensen Kold~

Dato : 12-01-03 11:55

hej, jeg har set en support artikel om dit problem på microsofts danske
supporthjemmeside, så du må nok lige der ind og kigge,
mvh claus

Fra : Niels

Dato : 12-01-03 12:40

"Claus H. Jensen Kolding" <XXduplo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hej, jeg har set en support artikel om dit problem på microsofts danske
> supporthjemmeside, så du må nok lige der ind og kigge,
> mvh claus

Tak, det prøver jeg så

Niels