Efterlysning af standard huslejekontrakt !
Fra : Henrik Faurhøj

Dato : 11-01-03 17:47

Hejsa !

Er der nogen der ved hvor man kan finde en fil til download med en standard
huslejekontrakt, eller er der nogen der har en de vil maile mig ?

Mvh.

Henrik Faurhøj

Fra : Dan

Dato : 11-01-03 18:04

Den kan du købe nede i den lokale boghandel...

mvh.,
Dan

Fra : Henrik Faurhøj

Dato : 11-01-03 19:50

Det er muligt, men jeg har faktisk fundet et sted på nettet hvor den kan
hentes gratis: http://www.unik.dk/Formularer/formularer-forside.asp

Ganske gratis.

Mvh. Henrik Faurhøj

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-01-03 22:11

"Henrik Faurhøj" <hefa@post2.tele.dk> skrev...
> Det er muligt, men jeg har faktisk fundet et sted på nettet hvor den kan
> hentes gratis: http://www.unik.dk/Formularer/formularer-forside.asp

Og her er et link mere til en gratis kontrakt: www.ejendommen.dk

Mvh. Camilla

Fra : Henning Lund

Dato : 11-01-03 22:36

Henrik Faurhøj skrev:
> Det er muligt, men jeg har faktisk fundet et sted på nettet hvor den
> [...]

Så kunne du jo bare have spurgt dig selv

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Per Riber

Dato : 11-01-03 23:20

Sat, 11 Jan 2003 17:47:27 +0100 skrev "Henrik Faurhøj"
<hefa@post2.tele.dk>:

>Er der nogen der ved hvor man kan finde en fil til download med en standard
>huslejekontrakt, eller er der nogen der har en de vil maile mig ?

Prøv her:

http://www.ejendommen.dk/Link/Downloadlejekontraktprivatboligudlejning

mvh Per