Visual C++ .net - interface problemer
Fra : Jens Rauff

Dato : 11-01-03 12:36

Jeg har lavet et program i Visual C++ .net og vil gerne have lavet en
installationspakke til den. Det kan jeg også, men der er en masse
instillinger som jeg ikke ved hvordan sætter. Jeg har ledt og ledt på nettet
og lånt bøger i massevis på biblioteket, men alle kilder jeg har fundet vil
lære mig mere om C++. Det jeg mangler er viden om f.eks. hvordan man laver
opsætning af installations projektet, så det evt. kan kende forskel på win
98, 2000 og XP og at installationspakken default overskriver eksisterende
installation. (Som det er nu skal jeg først afinstallere fra kontrolpanel
inden jeg kan installere på ny.)

Mvh Jens Rauff