Cliches ftp-server
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-01-03 10:58

Er jeg den eneste der ikke kan komme i kontakt med deres ftp-server?
Prøver at uploade, men det kan jeg ikke.....

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Dino

Dato : 11-01-03 11:15

Den 11-1 2003 skrev Nina, Tender Tribes i dk.edb.internet.udbydere:

> Er jeg den eneste der ikke kan komme i kontakt med deres ftp-server?
> Prøver at uploade, men det kan jeg ikke.....

Jeg har lige prøvet, uden problemer....

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren

<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-01-03 11:29

> Jeg har lige prøvet, uden problemer....

Dum-di-dum mhmmm tja, så er det måske hos mig der er et problem... mhmmm hm

Tak

Nina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-01-03 11:33

> Dum-di-dum mhmmm tja, så er det måske hos mig der er et problem... mhmmm
hm

Her går det godt. Nu findes mit domæne slet ikke...
Nina