Ny hundelov
Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-01-03 01:02

Selve forslaget findes i wordformat nederst på siden

http://www.jm.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=66368

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 11-01-03 21:47

da der første gang blev skrevet om ny hundelov, skrev jeg at det var et
meget dårligt lovforslag.
Vores nuværende politi bør ikke have med hundeproblemer at gøre.
Det var der mange der ikke rigtigt forstod, så derfor prøv og kig her,
så der måske nogle der bedre forstår mig.
www.alledyrsret.dk

mvh Annelise.

---

Fra : bettina

Dato : 13-01-03 13:42

"Annelise Frederiksen" <annelise@anneliselars.dk> wrote in message

> [...]
> Det var der mange der ikke rigtigt forstod, så derfor prøv og kig her,
> så der måske nogle der bedre forstår mig.

I guder hvor fik jeg kvalme af at læse historien om køerne der går rundt til
maven o deres eget lort. Sådan nogeet SVINERI! hvem fanden kan få sig selv
til at behandle dyr på den måde?

Bettina

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 13-01-03 14:41

Hej Bettina
Ja det kunne jeg også godt lide at vide.
Jeg har siddet og kigget på alle sagerne fra 2002, og jeg blev så vred, og
føler mig så magtesløs, så
det eneste jeg kunne finde på var at støtte alle dyrs ret, så jeg har meldt
mig ind.
venlig hilsen Annelise.

---

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 12-01-03 10:12

On Sat, 11 Jan 2003 01:02:09 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrotd:

>Selve forslaget findes i wordformat nederst på siden
>
>http://www.jm.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=66368

Jeg syntes at det meste lyder godt især det med at fradømme folk der
afholder hundekampe eller medvirker til det, retten til at beskæftige
sig med hunde personligt.

klip>
Med henblik på politiets mulighed for at vurdere, om en hund er eller
kan være så farlig, at den bør aflives, skal politiet som noget nyt
kunne kræve, at hundens besidder medvirker ved en sagkyndig
undersøgelse af hundens adfærd i samspil med besidderen.
Adfærdsundersøgelsen har til formål bl.a. at klarlægge, om besidderen
har den fornødne kontrol over hunden, og om hunden er afbalanceret,
herunder om den har en lav tærskelværdi for aggression.

klip>

men efter at have læst dette tænker jeg lidt hvem er det så lige der
skal afgøre om hunden er farlig , hvis det er bille ruwald så er alle
med kamphunde hvist på skideren . For han har jo flere gange givet
udtryk for at han hader den type hunde, og så må man håbe at der ikke
er nogen der ser sig sur på en og melder ens hund for at knure af
andre hunde.

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George