CreateThread Problem.
Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-01-03 22:20

Hej.

Jeg har lavet et program (Borland Builder 5) som opretter x anatl tråde, som
hver især kører noget kode, engang imellem skriver disse noget status ud i
et memo window som ligger på main formen. Først når jeg lukker alle disse
tråde for jeg en 'win32 error code: 1400' som vist nok er en
INVALID_WINDOW_HANDLE, jeg har ligeledes prøvet at fjerne den routine som
skriver ud til mit memo window hvilket får fejlen til at forsvinde, men nu
er det således at det ikke er noget jeg kan undvære.

Er der noget der har nogle hints til ovenstående.

På forhånd tak.

Fra : Ivan Johansen

Dato : 10-01-03 22:45

Thomas Jensen wrote:
> [...]
> er det således at det ikke er noget jeg kan undvære.
>
> Er der noget der har nogle hints til ovenstående.

Du skriver at du bruger CreateThread. Er der en grund til at du ikke
bruger TThread?

Du skriver ikke til din memo fra dine tråde vel? Du ved godt at du kun,
med visse undtagelser, må bruge VCL fra hovedtråden?

Ivan Johansen