nyhedgruppe?
Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 10-01-03 18:43

hey...
er der nogen der kan sige mig om der er en dansk gruppe her som er om
webcam?
hvis ja... ku man så få adressen?

håber i vil hjælpe...

hilsen mig

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-03 10:30

"Inge Beining Berliner" <inge.berliner@get2net.dk> skrev :

>er der nogen der kan sige mig om der er en dansk gruppe her som er om
>webcam?

Ikke decideret, gruppen afhænger nok af, hvad du vil spørge om.

Om det er hvordan kameraet virker eller hvordan man får lagt
billederne på en hjemmeside osv?

Kig på http://usenet.dk/grupper.pl

Og har du nogen spørgsmål om det danske usenethieraki, som hvilke
grupper der er til hvad, så er news:dk.velkommen den rigtige
gruppe at spørge i.

Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 11-01-03 12:29

det jeg ville spørge om var om nogle kendte et program til at tage billeder
med... og jeg har et men der skal man trykke med musen... min veninde har et
hvor man kan instille tiden... og efter f.eks. 10 sek. så er billedet
taget... men det et program som var med webcammet...

det kan jo være der er et program der kan det må nettet...
i hope so...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-03 13:04

"Inge Beining Berliner" <inge.berliner@get2net.dk> skrev :

>det jeg ville spørge om var om nogle kendte et program til at tage billeder
>med...

Ingen anelse om den mest relevante gruppe, men det har ikke
absolut ikke noget med Frontpage at gøre, hverken dit først eller
andet.

Kig på de link jeg skrev og læs iøvrigt også gerne min signatur.

Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 11-01-03 19:52

jeg ved godt det ik har noget med fp at gøre... men det er det eneste
nyhedsgruppe jeg har... så derfor bliver jeg jo tvunget til at spørge om
nogle kendte en nyhedsgruppe... som jeg mangler...

Fra : Crank

Dato : 12-01-03 04:27

Jeg har et webkamera, der kan tidsindstilles.
prøv under hardware eller software
længere er den vel ikke?
-Crank

-- http://FairSite.dk -- har startet PRISKRIG på hosting og navne.
TOP service og et s·u·v·e·r·æ·n·t brugerinterface.
Klik ind og prøv demoen.

Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 16-01-03 19:03

hvad mener du??