Playa del Ingles - Gran Canria
Fra : Janhp

Dato : 10-01-03 15:07

Hej!

Kender du byen og evt. hotellet Don Pedro, vil jeg gerne høre dine
erfaringer, da jeg skal derned 1/2-03

...hygge!
...Jan

Fra : Bo

Dato : 10-01-03 15:14

"Janhp" <janhp@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Kender du byen og evt. hotellet Don Pedro, vil jeg gerne høre dine
> erfaringer, da jeg skal derned 1/2-03

direkte link til hotellet - næste gang kan du selv søge via Google

http://www.hotetur.com/esp/hote/mall/hpedr/ficha.html#

Fra : Janhp

Dato : 10-01-03 15:51

Hej Bo.

Din hotel anvisning er på Mallorca

Jeg ville også bare, som jeg skrev, gerne have nogle erfaringer med
Hotellet/Byen - Jeg har søgt og fundet hotellet på 'nettet'.

...hygge!
...Jan

Fra : DorteC

Dato : 09-09-03 07:03

Hej Jan
Jeg går ud fra at du nu er vendt hjem fra Don Pedro i Playa del Ingles.
Hvordan var det så? Jeg skal derned i nov. og bo på Don Pedro og vil
lige som dig gerne have lidt oplysninger forinden.

Tak Tak
Dorte

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 11-01-03 00:26

"Janhp" skrev:
> Kender du byen og evt. hotellet Don Pedro, vil jeg
> gerne høre dine erfaringer, da jeg skal derned 1/2-03

Playa del Ingles er et af de mere besøgte feriemål, så du kan med fordel
bruge den populære søgemaskine Google (http://groups.google.com) til at læse
tilbage i tilligere besvarelser for denne gruppe.

Se: http://makeashorterlink.com/?S1BB21B03

Mvh, Lars

Fra : Jørgen

Dato : 11-01-03 09:10

Hej

Vi skal med tog fra Niebøll til Hamborg og videre med fly med AirBerlin til
Mallorca.

Nogen der kender køretiden med lufthavnsbussen fra hamborg hovedbanegård og/
eller Hamborg Altona ?

Hilsern jørgen

Fra : Eddie Kripke

Dato : 11-01-03 17:54

Hej,

den her link ab busselskabet Jasper hjaelper dig:

http://www.jasper.de/ie/frame_air.htm

Hilsener og god ferie

--
Eddie