Doc funktion til Win XP
Fra : Anders Møller Jensen

Dato : 10-01-03 13:47

Jeg kan huske at et firma havde lavet en program som gav dock funktion til
win XP men kan ikke finde det på nette. Kan i hjælpe? Når nu chefen ikke
lader mig får en mac må jeg jo får arbejdes situationen mest muligt til at
ligne hjemme macen
Hilsen
Anders

Fra : Jonas Voss

Dato : 10-01-03 14:09

In dk.edb.mac, Anders wrote:

> Jeg kan huske at et firma havde lavet en program som gav dock funktion til
> win XP men kan ikke finde det på nette. Kan i hjælpe?

<http://verture.net/02/a_dock_for_xp2212>

   "The ability to enslave a planet is insignificant
   next to the power of the Macintosh" -- Darth Vader

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-01-03 14:53

Jonas Voss <voss@dev.null.dk> wrote:

> | Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://verture.net/> |
>
> "The ability to enslave a planet is insignificant
> next to the power of the Macintosh" -- Darth Vader

I'm desperately trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets --
the Moose.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Morten Lind

Dato : 10-01-03 15:13

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> I'm desperately trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets --
> the Moose.

Well, they didn´t.............
(M.)
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Den Anden Peter

Dato : 10-01-03 17:55

Anders Møller Jensen wrote:
> [...]
> lader mig får en mac må jeg jo får arbejdes situationen mest muligt til at

Noget kunne tyde på at MS er godt i gang med at sjæle en Dock-lignende
tingest til deres næste WinXP: Longhorn.

....hvis du kan vente så længe.