Katteurt... Hvor køber man det i Kbh. områ~
Fra : Steffler

Dato : 10-01-03 11:26

Nå men...

Nu kom nogen jo ind på katteurt, og så
skal jeg lige spørge om der er nogen der
kender en planteskole / et gartneri et Kbh.
området som sælger katteurt som planter.

Vi har bestilt frø, men jeg kan ikke vente
med at se hvad vores små siger til at få nogen
"drugs"

/S

Well, a bloke needs a hobby, I always say. And hey, in this big
old world there's always plenty of dung out there to be collected:
after all, I hear the Ducati factory is working longer shifts now.

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-01-03 17:59

Der var nogen der nævnte en hjemeside på et tidspunkt, hvor de havde
katteurt, men jeg kan ikke huske adressen. Måske der er nogen der kan?

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovakatte
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 10-01-03 18:29

Hejsa

Hvorhenne på internettet kan man bestille katteurtfrø? Og er der nogen som
kender et sted her i Aalborg, hvor man kan købe planten?

mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 10-01-03 23:47

Man kan købe katteurt som staude i enhver velasoteret planteskole eller
plantecenter der handler stauder. Den hedder Nepeta mussinii, den kan
hurtigt deles og formeres jeg har den i min altankasse. Årstiden er dog ikke
den rette

Mvh Tina

Fra : Steffler@Home

Dato : 11-01-03 14:57

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvorhenne på internettet kan man bestille katteurtfrø? Og er der nogen som
> kender et sted her i Aalborg, hvor man kan købe planten?
>
> mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Jamen DET fandt jeg

http://www.primafroe.dk/product.asp?intProdID=206

/S

Fra : Jette

Dato : 11-01-03 15:37

"Steffler" skrev:
> [...]
> området som sælger katteurt som planter.
>
> Vi har bestilt frø, men jeg kan ikke vente
> med at se hvad vores små siger til at få nogen

Du behøver ikke engang lette bagdelen Frø til katteurt kan købes her:

http://www.primafroe.dk/product.asp?intProdID=206

Og så tager de endda kun 7 kr. i levering uanset hvor lidt du bestiller.

Mvh. Jette