Hvorfor vil den ikke??
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 10-01-03 01:44

Hejsa

Når jeg f.eks gerne vil have anden farve i crollbaren eller tekst i
statusbaren som
jeg har leget med de seneste dage, så har jeg det problem at det ikke virker
med det samme.
Det skal forstås på den måde at når jeg har lavet det i Frontpage xp og så
oploader det, så
virker det ikke i første omgang. Hvis jeg f.eks har lavet det i indeks siden
og så vil se det
færdige arbejde så er der ikke noget at se før jeg har åbnet en tilfældig
side og så går tilbage
igen - så virker det, hvorfor??

Hilsen Jensen

Fra : Claus