NG er åbentbart kun for udvalgte personer
Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 09-01-03 20:09

Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
nogen herinde over tæerne.

/ Inger Kaya

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 09-01-03 20:18

DK-Pisik Katteri skriver:

> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.
> / Inger Kaya

???
Den er da vist kun for indviede eller hvad?
Må vi andre høre hvad du refererer til?
Dorthe

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 09-01-03 20:18

Jamen gerne var stoppet med at skrive/læse herinde - men blev presset til at
skrive en nytårshilsen herinde - hvorefter jeg fik igår et sådan møjfald fra
een over jeg havde tilladt mig det eftersom jeg "havde meldt mig ud af
katteverdenen og NG". Jeg havde siden da læst med herinde men ikk skrevet
nogen kommentarer.

/ Inger Kaya

Fra : Birgitte

Dato : 09-01-03 20:48

Jeg er glad for at jeg lagde pres på dig, at du skulle blive og ytre dig som
så mange andre.
Lige så glad er jeg nu, at du endelig har taget dig sammen til at åbne
debatten, for den skrivelse du modtog igår, kan kun skrives af en person der
ikke er sig selv voksen.
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-01-03 21:58

Søde Inger

Bliv hos os ik' ellers sender jeg et par "rocker-tøser"
over for at "skræmme" dig tilbage i folden.

knus
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : maz

Dato : 09-01-03 22:13

"marianne hellemose" wrote in message
> Bliv hos os ik' ellers sender jeg et par "rocker-tøser"
> over for at "skræmme" dig tilbage i folden.

Hvordan går det med de 2 tilbageværende? Skal den anden sorte snart afsted?
:0)) maria

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-01-03 22:34

Hej Maria

JAAAAAAAA sidste sorte monster flytter på lørdag,
nu hænger mine gardiner også i laser, de bliver brugt til
at komme op i reolen, som jeg så frækt har blokeret, så
de ikke kunne komme den vej tsk tsk jeg skulle have vidst at de ville finde
en anden vej

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-01-03 20:22

Der er vist noget jeg har misset, hvad sker der nu.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jette

Dato : 09-01-03 21:29

"Nina El Falaki" skrev:
> Der er vist noget jeg har misset, hvad sker der nu.

Hej Nina

Det indlæg skulle aldrig have været skrevet... og jeg har også fortalt Inger
at ingen herinde ville forstå hvad det går ud på.
Det drejer sig om en diskussion der er foregået mellem Inger og en anden
NG-bruger, udenfor NG'en på ICQ.

Inger glemte bare at tælle til 10 inden hun skrev

Jeg forsøgte at stoppe denne tråd i at vokse, ved at skrive et indlæg med
det samme... men *suk*, kan se den allerede er godt i gang *S*
Heldigvis kan jeg dog se at andre har skrevet velkommen tilbage, til
Inger... det er jeg sikker på hun glæder sig over

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 09-01-03 21:34

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vist noget jeg har misset, hvad sker der nu.
>
> --
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk

Ja, det samme siger jeg. Nina, gud ved om vi er ved at blive for gamle og
senile, siden tingene går hen over hovedet på os
Hilsen Denise

Fra : Trine A.

Dato : 09-01-03 21:56

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> "Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det samme siger jeg. Nina, gud ved om vi er ved at blive for gamle og
> senile, siden tingene går hen over hovedet på os
> Hilsen Denise

Øøøh jeg er altså kun 28...og jeg aner heller ikke hvad der foregår *gg*

Hilsen
Trine

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 09-01-03 22:09

> Ja, det samme siger jeg. Nina, gud ved om vi er ved at blive for gamle og
> senile, siden tingene går hen over hovedet på os
> Hilsen Denise

Det håber jeg sandelig ikke!! For jeg er 22 og har heller ikke fattet en
disse!!

Mette

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-01-03 00:43

On Thu, 9 Jan 2003 20:21:40 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Der er vist noget jeg har misset, hvad sker der nu.

Vel en chick-fight mere, som skal debatteres til døde fordi to ikke
kan enes.

*suk*

Jacob

Fra : Birgitte

Dato : 10-01-03 00:59

Nej nok nærmere en forspørgelse på, om andre har noget imod at Inger Kaya
fortsætter med at skrive her i NG.
En' har......
Så jeg forstår da godt at hun spørger forsigtig om hun har trådt nogen over
tæerne...
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Jette

Dato : 09-01-03 20:45

"DK-Pisik Katteri" skrev:
> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.

Inger og jeg har talt om ovennævnte indlæg som hun skrev i et øjebliks
frustration, over noget der er foregået uden for denne NG.
Jeg har givet Inger et verbalt spark bagi, og hun er faldet helt ned på
jorden igen

Mvh. Jette

Fra : Birgitte

Dato : 09-01-03 20:45

Hej søde
Mig har du ikke trådt over tæerne, og jeg er så glad for, at du er tilbage,-
søde mennesker kan vi altid bruge herinde
Velkommen tilbage.

Fra : Trine A.

Dato : 09-01-03 22:03

"Birgitte" <truetrust@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mig har du ikke trådt over tæerne, og jeg er så glad for, at du er
tilbage,-
> søde mennesker kan vi altid bruge herinde

Enig, enig, enig...

Oz stort velkommen tilbage herfra !!!!

Knus
Trine

Fra : maz

Dato : 10-01-03 01:50

"Trine A." wrote in message
> "Birgitte" <truetrust@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> tilbage,-
>
> Enig, enig, enig...
>
> Oz stort velkommen tilbage herfra !!!!

Me too...
:0)) maria

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-01-03 20:52

> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.
>
> / Inger Kaya

Du har intet at undskylde for i min bog.. Velkommen tilbage er min eneste

Randi

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 09-01-03 21:08

> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.
>
> / Inger Kaya

Hmmm mig skal du ikke undskylde til, jeg har ikke ondt i mind tær *SS* og må
ha misset noget her. Men velkomme tilbage der er helt sikkert også plads til
dig*S*

Hilsen Sanne

Fra : Niels Peter

Dato : 09-01-03 22:05

"DK-Pisik Katteri" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> skrev i en meddelelse
> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har
> [...]

Jeg skulle hilse fra mine tæer og sige, at de ikke mener, der er nogen,
der har trådt på dem for nylig, og fra mig selv og sige "Velkommen
tilbage!"

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Signe Sørensen

Dato : 09-01-03 22:17

> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.
>
> / Inger Kaya

Hej Inger Binger :)

Jeg kan kun sige velkommen tilbage, du er ligeså velkommen her som alle
andre er, så vidt jeg ved er det et åbent forum. Så fortæl du bare om
alle de ulykker dine dejlige katte laver :)

Du har skam ikke trådt mig over tæerne, det klarer din hund så udemærket
:p

Knus fra
Signe

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-01-03 22:35

Signe skrev
<Du har skam ikke trådt mig over tæerne, det klarer din hund så udemærket>

Hva' den af Inger har du "folk" til det grove *GGG*

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 09-01-03 22:43

folk og folk - har en schæfer på 35 kg som åbenbart godt kan lide Signe's
tæer

/ Inger Kaya

Fra : Helle

Dato : 09-01-03 22:43

> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.
>
> / Inger Kaya

Jeg kan også kun sige at jeg er glad for at du ikke forlod katteverdenen
helt! Nogengange kan det hele bare blive _for_ meget og man har lyst til at
droppe det hele som du selv havde en overgang. Jeg synes det er godt at du
alligevel ikke smed alle dine drømme og planer på gulvet om opdræt og katte
mm. Så velkommen tilbage - selvfølgelig er der plads til alle - det er et
offentligt debatforum.
Mht. nytårshilsnen synes jeg det er fint du skrev en nytårshilsen men du
skulle måske have gjort det af fuld og fri vilje uden at blive presset?..det
er jo også ligemeget. Jeg synes i hvert fald bare at det er fint at du er
vendt tilbage.
Hvis du hentyder til mig så har jeg ikke givet dig noget møgfald over du
skrev den nytårshilsen - tværtimod! Det eneste jeg har sagt var, at det
undrede mig du skrev den da jeg troede du havde meldt dig ud af gruppen. Men
det skal ikke diskuteres her inde. Som sagt er jeg glad for, at du er vendt
tilbage og lad os endelig høre en masse om alle de kattestreger og ballade
der er i Jeres hjem

Mvh Helle

Fra : Katrine Lund

Dato : 10-01-03 14:48

Helle skrev: Det eneste jeg har sagt var, at det
> undrede mig du skrev den da jeg troede du havde meldt dig ud af gruppen.

Hej Helle...
Det er du nok den sidste der bør skrive. Jeg mindes at jeg har læst et
indlæg fra dig som hed noget i retning af....
Jeg melder mig ud nu!

Undrer mig over hvordan nogen kan føle sig presset til at skrive en hilsen
herinde???

Katrine Lund

Fra : Helle

Dato : 10-01-03 14:59

"Katrine Lund" <Ingen@ post> wrote in message
> [...]
> Jeg melder mig ud nu!
>
> Undrer mig over hvordan nogen kan føle sig presset til at skrive en hilsen

Tja, jeg kom tilbage efter en uges tid, fordi mange folk ønskede mig tilbage
og mente det var urimeligt overfor mig selv at jeg bare gik fra gruppen. Jeg
synes selv jeg fik en dejlig velkomst tilbage. Inger havde ikke nævnt at hun
var vendt tilbage så derfor undrede det mig, at hun havde meldt sig helt ud
og så pludselig skrev godt nytår da jeg ikke vidste at hun var tilbage -
længere søforklaring som er dybt latterligt at diskuterer. Har nogen noget
imod hinanden, så må de klare det privat via mail, telefon, icq...what ever!
Det er dybt uacceptabelt at hænge hinanden ud her inde og har nogen et
problem med Inger, eller mig for den sags skyld - hvem som helst, så må de
henvende sig til den pågældende person!
Ikke alle går lige godt i flæng (hvilket der altid vil være ALLE steder!!)
men dette er jo et offentligt DEBAT forum og der ér plads til alle uanset
holdning, mening, baggrund, udseende, kat osv.

Synes det er dumt at tage denne debat op én gang til...

Mvh Helle

Fra : Katrine Lund

Dato : 10-01-03 16:19

Helle skrev: Tja, jeg kom tilbage efter en uges tid, fordi mange folk
> [...]
ud
> og så pludselig skrev godt nytår da jeg ikke vidste at hun var tilbage -

Måske har det også været tilfældet med Inger......at mange ønskede hende
tilbage. Det er der jo mange her som tilkendegiver, så jeg forstår egentlig
stadigvæk ikke din undren.
At debatten hører hjemme andetsteds har du ret i, men det synes at være
meget svært at praktisere.
Denne diskussion er jo blot en af efterhånden mange *katteslagsmål*

Katrine Lund

Fra : Signe Sørensen

Dato : 10-01-03 16:20

> [...]
> holdning, mening, baggrund, udseende, kat osv.
>
> Synes det er dumt at tage denne debat op én gang til...

Hej Helle.

JA undskyld mig men nu kan jeg godt nok ikke holde min mund
længere....så had mig for det eller gør hvad du vil.

Inger stoppede herinde pga. hun havde mistet lysten til at deltage
længere, det kan ske for alle. Hun kom tilbage hvilket jeg ved der er
flere som er utrolig glade for, at du så ikke er det er en anden sag.
Hun fortalte dig ikke at hun var tilbage, fordi du var kommet på ignore
på hendes icqliste.
Du skriver selv at du fik en dejlig velkomst, det har Inger også fået af
mange herinde. Du skrev også selv i denne tråd at du var glad for at hun
ikke havde forladt katteverdenen helt. Men jeg forstår godt Inger ikke
rigtig kan finde ud af hvad du mener om hende, for du skriver et her og
noget helt andet på icq. Bla. har du skrevet dette til hende taget fra
ICQ-log mellem dig og Inger Onsdag d. 8. januar 2003.
Du er på SÅ dybt vand....du er SÅ langt ude og
nok det mest lede jeg nogensinde har mødt! Svag,
egoistisk og...ja er der ord for det?? igen
blander du stakkels Signe ind i det her - jeg er
simpelthen færdig med dig dit røvhul!!

Ja nu fik jeg luft, det må i andre undskylde. Om forladelse.

Med venlig hilsen
Signe Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 10-01-03 17:12

Hej Signe
Flot gået
Jeg var nok en' af de personer der lagde pres på Inger Kaya for at hun
skulle vende tilbage, skriver ofte sammen med hende på MSN, og jeg må nok
sige, at det er sjældent jeg har mødt så ærlig en person. Det var også mig,
der bad hende om at skrive en lille nytårshilsen til alle her på NG.
Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-01-03 01:38

Hej Signe

Det er *ikke* for at rippe op i noget gammelt eller
lignende, men jeg bliver altså nødt til at spørge om, det
ikke var dig, der på et tidspunkt forsvarede Helle og
startede en tråd om rygter ect. eller blander jeg noget
sammen ?

Uanset hvad, så synes jeg - og jeg er ellers meget tollerant
med den slags - at det er ved at blive for meget med alt
dette private fnidder-fnadder, hvor halvdelen alligevel
foregår bagved kulissen.

Det virker - for en udenforstående - som om, at en del af
jer først er frygtelig gode venner, og så har nogle
skænderier på ICQ eller hvad ved jeg - og når I så bliver
rigtig sure på hinanden, skal I hænge hinanden ud herinde - og det er sgu' belastende.

Jeg har intet imod at folk er uenige og diskuterer, men
ingen af os uindviede har en chance for at tage stilling til
noget, fordi vi får 10% af "historierne" - og de er ærlig talt
ikke særligt interessante.

Jeg synes, at det er helt okay at bruge denne ng til at
diskutere og meningsudveksle i større eller mindre grad,
men kunne I ikke overveje, at holde jeres små private
hævnakter et andet sted ?

Jeg beklager, at det går ud over dig - det er en
tilfældighed, for jeg kender intet til "sagen" og kan derfor
ikke tage parti for eller imod nogen.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : goofy

Dato : 11-01-03 10:37

Hej Helle
> Uanset hvad, så synes jeg - og jeg er ellers meget tollerant
> med den slags - at det er ved at blive for meget med alt
> dette private fnidder-fnadder, hvor halvdelen alligevel
> foregår bagved kulissen.
Jeg giver dig 100 % ret
> [...]
> skænderier på ICQ eller hvad ved jeg - og når I så bliver
> rigtig sure på hinanden, skal I hænge hinanden ud herinde - og det er
Ja

> Jeg synes, at det er helt okay at bruge denne ng til at
> diskutere og meningsudveksle i større eller mindre grad,
> men kunne I ikke overveje, at holde jeres små private
> hævnakter et andet sted ?

Jeg syntes også der er alt meget fnidder fnadder her, så kan man jo lade
være med at læse det, rigtigt, men det saglig er efterhånder fortrængt
meget langt i baggerunden, så gruppen her efterhånder ikke er
efterhånden ikke vær at deltage i medmindre man er ude efter fnidder
fnadder.

En ellers trofast læser

Steen Vinbæk

Fra : Jette

Dato : 11-01-03 14:25

"goofy" skrev:
> [...]
> meget langt i baggerunden, så gruppen her efterhånder ikke er
> efterhånden ikke vær at deltage i medmindre man er ude efter fnidder

Et hurtigt kig på de seneste 100 indlæg... dvs. indlæg der starter en
tråd... viser at det nok ikke er så slemt endda

Hvis man laver en statistik hvor man kun går ud fra hvorvidt det handler om
katte eller ej, ser det således ud

92 % handler om katte (køb/salg/billeder/sygdom/sjov/foder/udstilling osv.)
4 % handler om brug af NG'en
4 % private opgør/nytårshilsner m.m.

Sorterer man med moderatorøjne , ser det således ud

64 % Er relevant for denne NG's emne og fundats
5 % Køb/salg
4 % Brug af NG
27% Hjemmesider/Sjov/Historier/Private opgør/Billeder/Sukkersødt m.m. (dvs.
det som nogen vil kalde fnidderfnadder)

Uanset hvordan man ser på det, er langt over halvdelen af indlæggende stadig
relevante ... sagligheden er i hvert fald ikke fortrængt i baggrunden.

Det var bare lidt facts herfra

Mvh. Jette

Fra : goofy

Dato : 11-01-03 15:34

Hej Jette
Det var dog utroligt hurtigt du fik lavet en sådan statistik, men nu
statistikker med at blive brugt og misbrugt alt efter hvad man ønsker af
en statistik.
Men uanset hvad, flot arbejde.

Med venlig hilsen
og stadig en ellers trofast læser

Steen Vinbæk

Fra : Jette

Dato : 11-01-03 20:10

"goofy" skrev:
> Hej Jette
> Det var dog utroligt hurtigt du fik lavet en sådan statistik, men nu
> statistikker med at blive brugt og misbrugt alt efter hvad man ønsker af
> en statistik.

Det er hurtigt gjort når man har hele molevitten i en database

Mvh. Jette

Fra : KatjaStrofen

Dato : 11-01-03 15:37

> [...]
stadig
> relevante ... sagligheden er i hvert fald ikke fortrængt i baggrunden.

Damn.. så ser det slet ikke så slemt ud.. som jeg troede :)

Men tak.. for lidt statestik.. det varmer altid :)

Katja

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-01-03 01:52

"DK-Pisik Katteri" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> skrev i en meddelelse news:3e1dc8bf$0$10974$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Så vil da gerne benytte lejligheden til at undskylde hvis jeg har trådt
> nogen herinde over tæerne.

Hej Inger

Jeg synes bestemt ikke, at du skal hænge dig i, hvis nogen
har et problem med, at du skriver her - det er ikke dit
problem, men deres. Så bliv her endelig - og skriv hvad
du lyster.

Når det så er sagt (og det er ikke noget personligt, Inger)
så har jeg altså et problem med en meddelelse, som
denne.

Os, der ikke er direkte indvolveret fatter minus og jeg
forstår ikke, hvad det skal gøre godt for !

Har nogen et problem med andre, så spyt dog for pokker
ud med det, i stedet for kryptiske, subtile meddelelser,
som kun er med til, at få folk til at gætte og/eller lave rav i
den.

Jeg kan simpelthen ikke udstå sådanne halv- (eller kvart-)
kvædede viser, som overlader alt for meget til fantasien
og ikke gør godt for noget som helst. Kald da en spade
for en spade og få det overstået.

Og inden andre siger det, vil jeg da gerne sige, at en
manglende evne til at skære igennem og i stedet være
mystisk og kryptisk altså ved gud i himlen er en
"kvindeting" - og ydermere en af dem, som jeg godt kan
undvære.

Så, nu fik jeg luft - pyh, det lettede

--
Helle