Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu vil jeg også gerne have en manual. Spee~
Fra : ha

Dato : 09-01-03 19:50

Jeg melder mig "i manual koret" og vil høre efter, om der er nogen
der ved hvorfra jeg evt. kan downloade subj.

mvh
ha

Fra : Lars

Dato : 09-01-03 20:01

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message
> Jeg melder mig "i manual koret" og vil høre efter, om der er nogen
> der ved hvorfra jeg evt. kan downloade subj.
>
> mvh
> ha

Hej griner

Den var værre !!
Der er info her:
http://www.canon-europa.com/cgi-bin/parser.pl?page=products&product=888&subp
rodtype=92

og her:

http://www.kjsl.com/%7Edave/speedlites.html

Jeg har en maual til en 430 EZ - vil gerne skanne den til dig hvis du kan
bruge den!!!
Mail hvis!
Mvh
Lars

Fra : ha

Dato : 09-01-03 20:18

Hej Lars, tak for links.
Evt. øvrige forslag modtages med tak.

mvh
ha

Fra : Lars

Dato : 09-01-03 20:05

> [...]
> Jeg melder mig "i manual koret" og vil høre efter, om der er nogen
> der ved hvorfra jeg evt. kan downloade subj.

Glemte at sende denne med:

http://www.canon.com/camera-museum/tech/report/200011/report.html

mvh

lars

Fra : Gizwiz

Dato : 09-01-03 22:15

http://www.manualsrus.com/

Koster 11 Doloarez at downloade den.

--Michael

Fra : ha

Dato : 10-01-03 10:25

> http://www.manualsrus.com/

Takker, men lige netop 420EX er der ikke.

Er stadigvæk åben for evt. andre forslag.

Tak igen.

mvh
ha