Falsk opkrævning fra CC igen!
Fra : Per

Dato : 09-01-03 19:19

Jeg har tidligere modtaget en opkrævning fra CC for et 1megmodem, som jeg
havde sendt retur. Det vidste sig til sidst at det var dem der ikke havde
styr på deres lager.

Nu har jeg så skiftet til TDC og sendt min CC router tilbage, men fandme om
ikke de har sendt en regning på den også!

Har flere været ude for lign?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-01-03 19:36

"Per" <pzk@crayon.dk> writes:

> Nu har jeg så skiftet til TDC og sendt min CC router tilbage, men fandme om
> ikke de har sendt en regning på den også!
>
> Har flere været ude for lign?

Jeps, min far fik også lige en regning for sin router her
forleden. Han har dog gemt postkvitteringen, så jeg regner da med at
det løser sig i al stilfærdighed.

--
Jacob - www.bunk.cc
Honk if you hate bumper stickers that say "Honk if ..."

Fra : Claus Jensen

Dato : 22-10-03 22:41

Jeg har selv oplevet at få to opkrævninger med ca. et års mellemrum på
et 1MegModem jeg havde returneret for længe siden.

Jeg er netop skiftet til Tele2 ADSL og har derfor også sendt min Cisco
router retur. Så det skal da ikke undre mig om jeg ender med at få en
regning på denne også.

Fra : Cubus

Dato : 23-10-03 22:22

"Claus Jensen" <jeb-rcl@yahoo.dk> skrev

> Jeg er netop skiftet til Tele2 ADSL og har derfor også sendt min Cisco
> router retur. Så det skal da ikke undre mig om jeg ender med at få en
> regning på denne også.

Jeg afleverede min 677'er på Esplanaden og fik da også en kvittering.
Det har dog ikke forhindret en regning i at dukke op for nylig: 510 kr
for en oprettelse af en Cisco 677 router. Det er da at vende det hele
på hovedet.

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk