E-Mail
webnoob 5265
Quotefix til Outlook.
Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 18:28

Hej,

Er der nogen her der bruger Quotefixet til Outlook?
Ikke Outlook Express, men Outlook.

Madsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 09-01-03 19:03

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Er der nogen her der bruger Quotefixet til Outlook?
> Ikke Outlook Express, men Outlook.

Jeg har, men ikke brugt det ret meget. Jeg bruger primært OE.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 20:13

Carl Drud skrev:

> Kedeligt det ikke reparer linieombrydningen, men har det været
> et så stort problem i Outlook i forhold til OE?

Selvom jeg stiller Outlook til at ombryde ved f.eks. 70 tegn, så
sker der ikke en dyt medmindre at jeg tvinger den til at ombryde
med enter-tasten. Mit håb var så at quotefixet kunne klare den sag,
men åbenbart ikke.

> Outlook har da heller ikke været opdateret i et stykke tid, men
> har dog ikke checket for nylig.

Mener du Quotefixet til Outlook eller Outlook?
Quotefixet til Outlook blev sidst opdateret d. 16/10-02.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 20:30

Carl Drud skrev:

> Men kunne Morver ikke hjælpe dig til en korrekt ombrydning i
> Outlook2000?

Muligvis.
Som det ser ud pt. bruger jeg dog kun Hamster og friends til news.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 09-01-03 19:20

Carl Drud skrev:

> Jeg har, men ikke brugt det ret meget. Jeg bruger primært OE.

Jeg bruger nyeste version (0.80) i forbindelse med Outlook 2000.
Det der undrer mig er at Quotefixet tilsyneladende ikke piller
ved linieombrydningen som det gør i OE og det irriterer mig lidt.
Det var en af de største årsager til at jeg installede det, men
så langt er quotefixet til Outlook åbenbart ikke kommet endnu. Øv.

Madsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 09-01-03 19:39

> [...]

> lidt. Det var en af de største årsager til at jeg installede
> det, men så langt er quotefixet til Outlook åbenbart ikke

Som sagt bruger jeg ikke Outlook som primær email klient.
Kedeligt det ikke reparer linieombrydningen, men har det været
et så stort problem i Outlook i forhold til OE? Quotefixet til

Fra : Carl Drud

Dato : 09-01-03 20:25

> [...]

> sker der ikke en dyt medmindre at jeg tvinger den til at ombryde
> med enter-tasten. Mit håb var så at quotefixet kunne klare den

Jeg mener at med de få forsøg jeg lavede med fixet virkede det.
Skal dog siges at det er Outlook XP, selvom jeg ikke tror der
er den store forskel fra Outlook 2000. Men kunne Morver ikke
hjælpe dig til en korrekt ombrydning i Outlook2000?

> Mener du Quotefixet til Outlook eller Outlook?
> Quotefixet til Outlook blev sidst opdateret d. 16/10-02.

Det var Outlook jeg tænkte på. Jeg har fået installeret det nye
til OE.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 10-01-03 00:01

Den 09 jan 2003 skrev Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er der nogen her der bruger Quotefixet til Outlook?
> Ikke Outlook Express, men Outlook.

Jeg har prøvet, men når jeg svarer på en mail ser det sådan ud:

http://www.klintholm.com/download/o-qf.gif

så jeg venter til den ikke mere er beta

(Outlook XP DK, QF 0.80)

LarsK

Fra : Madsen

Dato : 10-01-03 00:56

Lars Klintholm skrev:

> http://www.klintholm.com/download/o-qf.gif

Øhh, ja det ser godt nok mystisk ud :)
Her fejler teksten ikke noget (dansk Outlook 2000 SR-1). Den kan også
godt ombryde tekst og placere citeringstegn korrekt når jeg svarer på
en mail skrevet i almindelig tekst, men den tekst som jeg selv skriver
ombryder den ikke, som Quotefixet til OE gør. Det er det jeg mangler
mest i Outlook. Desuden kunne det være rart hvis den kunne sørge for
at Outlook svarer i almindelig tekst, uanset hvilket format den mail
man svarer er skrevet i.

Der må sendes nogle forbedringsforslag afsted til Dominik. :)

Madsen.

Fra : Carl Drud

Dato : 10-01-03 19:19

> Muligvis.
> Som det ser ud pt. bruger jeg dog kun Hamster og friends til
> news.

Jeg begyndte for et lille årstid siden også at benytte Hamster
til mails og har ikke et øjeblik fortrudt.

Jeg legede ganske lidt med Outlook med "Fixet" og det ser ud
til at du har ret, linierne bliver ikke ombrudt efter den i
opsætningen ønskede ombrydning. Jeg synes ellers første gang
jeg prøvede, at det var korrekt.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?