Hvad Carmack oplyser så skulle grafikkort have størst betydning i Doom3.
Dog var det en god ide at sidde inde med 1.4ghz for at nyde spillet.
Men selv 9700Pro skulle kun kunne trække Doom3 ok i 800x600 32bit med de
fleste effekter slået til - altså vil skal nok have et GF-FX for at kunne
køre spillet i 800x600 32bit med max detaljer - hvis man vil spille i højere
opløsning så skal man nok vente endnu en GFX generation...
Skide være med det - jeg har bestilt et 9500Pro som afløser til mit
GF3Ti200.
-Niels-
<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:avl2d4$53k$1@news.cybercity.dk...
> Tinky Winky wrote:
> > Jeg har prøvet en leaked version af Doom 3 demo på en XP1800+ med et
> > GF4Ti4200 kort. Når man skød hakkede det helt vildt. Det overraskede mig
>
> Et Gf4 er ikke nutidens grafikkort, faktisk ville det være 2
> generationer gamelt hvis Nvidia havde fulgt deres normale 6 måneders
> cyklus
>
> Men lidt mere seriøst. Efter hvad jeg har hørt så blev Doom3 fremvist på
> et ATI kort af nyeste type (Formodentlig et 9700 Pro blot inden det var
> på markedet) og det er bl.a. kendetegnet ved at håndtere BumpMapping og
> Ansio ret overlegent. Doom3 skulle efter sigende få den fantastike
> grafik vha, BumpMapping og ikke så meget et voldsomt polygon tal, men
> hvem ved. Der er så mange historier fx. at Doom3 blev leaket af en
> tester hos ATI.
>
> Uanset hvad så tror jeg ikke du behøver været bekymret, når Doom3 kommer
> så skal det nok køre fint på et Gf4 dog måske med undtagelse af nogle
> Dx9 effekter som næppe betyder noget videre.
>
> Mvh
>
> Bruno
>