For 10 dage siden skrev jeg:
"Tak til jer begge - jeg går i kødet på ComputerStore, så snart de atter
åbner; jeg skal nok orientere om sagens gang."
Jeg aftalte med firmaet, at jeg skulle returnere de uanvendelige
batterier uanbefalet i en 'foret PostDanmark kuvert', hvilket jeg gjorde
d. 31.12.
Som dagene gik blev jeg lidt urolig over intet at høre fra
ComputerStore, så jeg ringede og mailede et par gange - uden dog at få
sagen fuldt belyst.
Men d.d. modtog jeg med morgenposten en kreditnota på kr. 340,35 (=
totalbetalingen for fejlleve- rancen), så summasummarum har jeg altså
betalt kr. 283.- (incl. MOMS og forsendelse m.v.) for mine to brugbare
batterier.
Dette svarer til de aftalte vilkår, så det vil jeg på ingen måde besvære
mig over.
Min konklusion er altså, at firmaet har gjort, hvad man med rimelighed
kunne forlange, for at rette den oprindelige fejl og for at holde mig
økonomisk skadeløs - så ved I det! :)
--
med venlig hilsen
Hans
|