Hvor lang tid er det nu lige? Salg af ejer~
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-01-03 11:40

Nu ser det ud til at vi endelig har solgt vores lejlighed - efter et
helt år.

Køber skrev under i går og vi skal skrive under i dag. Men hvor lang
tid er det nu at han har til at fortryde købet (så vi kan sove roligt
igen)

Mvh. Brian
(Dette indlæg er også posten i dk.bolig - men der dukkede det aldrig
op)
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : RL

Dato : 09-01-03 11:59

Det står i købsaftalen - 6 dage mener jeg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-01-03 12:03

"RL" <lanthermus@hotmail.com> wrote in message
> Det står i købsaftalen - 6 dage mener jeg

6 HVERdage, så har man også en weekend til at tænke sig om i.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-01-03 12:48

"Brian B. Christensen" wrote:

> (Dette indlæg er også posten i dk.bolig - men der dukkede det aldrig
> op)

Der er hvidliste moderering på dk.bolig dvs. din email-adresse skal lige
godkende af moderatorerne.

Det har ikke noget med dig at gøre, det er bare for dk.bolig ellers
bliver oversvømmet af boligsøgende og anden ikke-relevant debat.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-01-03 13:02

On Thu, 09 Jan 2003 12:48:28 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Det har ikke noget med dig at gøre, det er bare for dk.bolig ellers
>bliver oversvømmet af boligsøgende og anden ikke-relevant debat.

Hej Carsten.

Jeg fik bare en igennem før i denne uge i dk.bolig, så jeg burde være
på den pæne liste.

Men tak til alle for svarene. Så må jeg jo vente til fredag i næste
uge med at åbne champagnen.

Mvh. Brian

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-01-03 17:37

> Men tak til alle for svarene. Så må jeg jo vente til fredag i næste
> uge med at åbne champagnen.

Hvis din aftale er en standard-aftale, så åben I den bare nu. Hvis de
fortryder, skal de nemlig betale 1% i "straf" til jer, og det er jo trods
alt også en slags penge.

Mvh Maria

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-01-03 18:30

On Thu, 9 Jan 2003 17:37:09 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>Hvis din aftale er en standard-aftale, så åben I den bare nu. Hvis de
>fortryder, skal de nemlig betale 1% i "straf" til jer, og det er jo trods
>alt også en slags penge.

Tjooe, det er en standardaftale - men med advokatforbehold (som alle
vel får sat i en aftale idag). Så man kan vel altid få advokaten til
at sige nej hvis man fortryder og dermed undgå at betale den 1%.

Vi håber selvfølgelig ikke at han fortyder, men vi er bare lidt
negative efter et helt år med fremvisninger.

Anyway, vi har ihvertfald begge underskrevet nu.

Mvh. Brian

Fra : Peter G C

Dato : 09-01-03 19:37

Brian B. Christensen skrev i news:f7cr1v4rcjnkhhvuumr8rklr2sb6vkc785@4ax.com

[klip]

> Tjooe, det er en standardaftale - men med advokatforbehold (som alle
> vel får sat i en aftale idag). Så man kan vel altid få advokaten til
> at sige nej hvis man fortryder og dermed undgå at betale den 1%.

Nej - ikke 'altid'.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-01-03 19:52

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message news:<3e1da8e6$0$71695$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Hvis din aftale er en standard-aftale, så åben I den bare nu.

Hvad mener du med standardaftale? Fortrydelsesretten er lovbestemt i
forbrugerhandler.

Mvh

J. Nielsen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 10-01-03 20:22

"J. Nielsen" wrote:

> Hvad mener du med standardaftale? Fortrydelsesretten er lovbestemt i
> forbrugerhandler.

Ja, ved hushandler mod godtgørelse.

Læser du ikke alt

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-01-03 11:17

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message news:<3E1F1D52.5D955178@FJERNpost1.tele.dk>...

> Ja, ved hushandler mod godtgørelse.

Ja, og.....

> Læser du ikke alt

Åbenbart ikke, men jeg er jo heller ikke rådgiver for flere danske svinebønder

Mvh

J. Nielsen