Problemer med Intels C++ compiler til Linu~
Fra : Thomas K

Dato : 09-01-03 00:01

Hejsa

Jeg tillader mig at poste et c++ spørgsmål i denne gruppe. Håber det er
i orden.

Jeg har nogle problemer med at instalere en Intels C++ compiler til
linux. Er der nogen der har erfaringer med den?

Problemet er således:
Jeg får fint instaleret, hvad der instaleres skal.
Men jeg har ingen ide, hvad jeg skal skrive for at compile mine cpp
filer. Jeg har prøver med icc, men det virker ikke. Jeg har ligeledes
ordnet pathene med filen iccvers.sh. Er der nogen der har siddet i ammen
problem, og evt. har en løsning på det. Det er version 7.0, hvis det
hjælper.

Takker
/Thomas

Fra : Rolf Kristensen

Dato : 09-01-03 19:15

"Thomas K" <justspamme@sundancekid.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har nogle problemer med at instalere en Intels C++ compiler til
> linux. Er der nogen der har erfaringer med den?

Har minus erfaring med Linux og Intel compilere men måske kan denne guide
hjælpe (Intel C++ Compiler 7.0 for Linux* Getting Started Guide):

http://intel.com/software/products/compilers/techtopics/C_Getting_Started_Gu
ide1.pdf
http://fusion.gat.com/pcs/intel/compiler70/docs/C++ReleaseNotes.htm