Ja det blev sgu til et Leadtek
Fra : Jacob Olsen

Dato : 08-01-03 22:23

Nu har jeg gransket alle mulige tests igennem for at finde det bedste TI4200
kort. Det var ikke nemt, og jeg tror da heller ikke jeg har fundet det, men
det opfylder mine krav. Jeg havde til sidste stået og skulle vælge mellem
MSI, ASUS, og Leadtek. MSI er jo også kram ligesom ASUS, men ifølge tests og
målinger udskilte de sig fra Leadtek som byder på bedre TV-out, meget bedre
køling, og er det bedste kort til at overclocke, program til oc følger endda
med, og det skulle være forholdsvis nemt lige at oc det til samme standard
ydelse om 4600 kører med. Samt at kortet er godt støjsvagt. Prisen er
desværre et par hundrede højere, men det er ok for mig.

Fra : MicJen

Dato : 09-01-03 01:16

Hej!

Ja, det virker som et fornuftigt valg. Har selv et godt øje til det. Hvilken
model? 250 eller 280?

Mvh
Michael

Fra : Cronos

Dato : 09-01-03 01:55

"MicJen" <jtmj@mail.dk> wrote in message news:avie6q$6ij$1@sunsite.dk...
> Hej!
>
> Ja, det virker som et fornuftigt valg. Har selv et godt øje til det.
Hvilken
> model? 250 eller 280?

Siden du ikke har købt et endnu så prøv lige at se
http://www.overclockers.com/ og find notitsen om Painward Ti4200 ;)

Fra : Torben R

Dato : 09-01-03 08:22

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dkk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ydelse om 4600 kører med. Samt at kortet er godt støjsvagt. Prisen er
> desværre et par hundrede højere, men det er ok for mig.

Har du fået det hjem ? Kan du venligst skrive om dine erfaringer med
Leadtek, jeg
har nemlig selv kig på det. Kr. 1575,00 eller der omkring ?
Og svar venligst på om det er 250 eller 280 udgaven.

--
Torben R

Fra : Jacob Olsen

Dato : 09-01-03 14:19

Hejsa.

Det er 280éren... Jeg har fået det idag, og jeg tester det senere iaften

/Jacob

Fra : Torben R

Dato : 09-01-03 15:13

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dkk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Det er 280éren... Jeg har fået det idag, og jeg tester det senere iaften
>
> /Jacob

Hej Jacob,

Tak for det, jeg læste også testene af Leadtek kort og har nu bestilt en
Winfast A250 LE TD
altså kun en GF4 TI4200, den skulle gerne komme imorgen - glæder mig.

--
Torben R