ang bådferie
Fra : tina

Dato : 08-01-03 22:08

er der nogle her som har nogle efraringer med Bådferie, vi overvejer at
skulle på en bådferie evt. i italien eller holland.
hvis i kender noget til dette hører vi gerne fra jer.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-01-03 13:12

Prøv at stille samme spørgsmål i dk.fritid.sejlads.

Rent menneskeligt, så er camping et spørgsmål om at leve hyggeligt i små og
beskedne kår. Det er sejlads også. Forskellen er imidlertid, at sejlads kan
være en "ud af kroppen" naturoplevelse (uanset hvad I siger, så er det ikke
tilfældet i samme grad for camping). Jeres sucess afhænger af i hvilken grad
I er "egnet" til dette. Vejret på vandet er fx ofte meget bedre. - men det
kan også blive meget værre og der er ikke rigtigt mulighed for at krybe i
læ.

Jeg elsker at sejle. Det giver mig virkelig et kick. - men familien bryder
sig ikke om det, så i sommerferien vælger vi den trygge og hyggelige camping
tilværelse.

Det er et spørgsmål om temperament.

/Bjarke
Sejler og campist

Fra : Niels Wiberg

Dato : 11-01-03 16:17

"Bjarke Christensen" <Bjarke@Grevestrand.ret_til_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg elsker at sejle. Det giver mig virkelig et kick. - men familien bryder
> sig ikke om det, så i sommerferien vælger vi den trygge og hyggelige

Spørgsmålet om "bådferie" kan måske dreje sig om kanal/flodsejlads, altså en
noget anden form for sejlads. Prøv på GOOGLE at søge efter "flodsejlads"
eller "kanalsejlads" så kommer der nogle ideer.
God tur!
npw