D-Link ISDN router kan den bruges som almi~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-01-03 21:17

D-Link 106 ISDN router som almindelig router.

Kan man komme ind i sådan en via sin browser ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-01-03 23:11

> D-Link 106 ISDN router som almindelig router.

Det tror jeg ikke. Den kan vist kun route isdn linien. Men den kan
bruges som alm. hub

> Kan man komme ind i sådan en via sin browser ?

Man skal telnette til den, hvis du kender dens IP adresse.

--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-01-03 23:32

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Det tror jeg ikke. Den kan vist kun route isdn linien. Men den kan
> bruges som alm. hub

OK.

> Man skal telnette til den, hvis du kender dens IP adresse.

Det har jeg prøvet, men det kunne jeg sgu ikke finde ud af.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 10-01-03 19:05

> Det har jeg prøvet, men det kunne jeg sgu ikke finde ud af.

Er det fordi du ikke kender dens IP-adresse? Standard er vel enten
192.168.0.1 eller 192.168.1.1. Ellers har den måske en seriel port (jeg
kender ikke lige den model) og så bør du kunne komme ind vha. en god
gammeldags seriel forbindelse (det er nok nemmest fra en pc, med mindre
du har de relevante typer kabler til en mac).

/hc

Fra : Den Anden Peter

Dato : 10-01-03 19:14

Hans Christian Hansen wrote:

> [...]
> gammeldags seriel forbindelse (det er nok nemmest fra en pc, med mindre
> du har de relevante typer kabler til en mac).

Under OS X er der ingen seriel undersøttelse - kun lige tiL Xserve...