bivirkning ved stop af lykkepiller
Fra : Martinix DK

Dato : 08-01-03 18:10

hej.

For 8 dage siden stoppede jeg med lykkepiller og jae..... helt stille af sig
er det nu ikke gået. Jeg er blevet noget så sur og hidsig. Jeg har uro i
benene om aftenen ved sengetid og jeg sover dårligt. tillige er jeg de
sidste 3 dage været svimmel hele dagen. Lægen siger at de 3 første ting kan
være p.g.a. ophøret og at vi må se tiden an en 3 ugers tid endnu, men at
svimmelheden ikke har noget med det at gøre. jeg var måske ved at få en
virus. men jeg har aldrig haft det sådan før før en influenza og jeg har da
rundet de 30. kan man blive svimmel flere dage før en sygdom??

kara

Fra : S. J.

Dato : 09-01-03 07:49

"Martinix DK" <martinko@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e1c7463$0$196$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> virus. men jeg har aldrig haft det sådan før før en influenza og jeg har da
> rundet de 30. kan man blive svimmel flere dage før en sygdom??

Du er ikke den første, der har fået abstinenser ved ophør med SSRI (lykkepiller). Se f.eks. her:

http://www.hosp.dk/RHPsykiatriskKlinik.nsf/ResponseDokumenter/93720494CB956656C12568EA00462C0F

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/panorama/2321545.stm

http://www.kwt.dk/BBC/BBC%20NEWS%20%20Programmes%20%20Panorama%20%20My%20struggle%20with%20Seroxat.htm

http://news.independent.co.uk/uk/health/story.jsp?story=69366

Der er nok ikke andet for end at bide sig fast i bordkanten og holde ud til det klinger ud.

Steen

Fra : Martinix DK

Dato : 09-01-03 09:39

Hej.

ja der er nok ikke andet for end at vente dog er det bare irriterende da man
aldrig har oplevet det før.

kara

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-03 14:27

Hejsa med dig ..

Først tillykke -

Jeg kan fortælle dig , at du er langt fra den eneste der har haft
bivirkninger af de såkaldte " lykke piller " - jeg har selv gennem flere år
været på diverse lykkepiller og benzodiazepiner ( Nervepiller, sovepiller,
"Stesoer ) osv. og kender nu desværre en hel del til den type medicin og
forskellige behandlinger ..

Jeg kan nikke genkendende til dine symptomer .. Svimmelhed - irritation -
svedtendens - uro .. osv.....

Men fat mod - det klinger af med tiden ....

What dosent kill you - makes you stronger ... siger man