DCU igen igen
Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 08-01-03 19:12

Sidder her og venter på sommeren, så CV'en kan komme ud igen, vi er dog
fastliggere endnu, men okay det jeg egentlig ville var det: Jeg har bladet
lidt tilbage og set alle indlægene omkring DCU, (er selv medlem) og forstår
simpelthen ikke den store utilfredshed, vi får dog trods alt campingpasset
alle deres blade, som vi er utroligt glade for, vi har da lånt de sidste par
årgange fra(mine forældre) og læser dem igen og igen, hvorfor er i så
utilfredse?? går det da kun op i om vi får valuta for pengene? som e.k.s kan
jeg fortælle at, jeg også er medlem af Skoda Klub DK og forventer da ikke at
tjene guld på det medlemskab ligesom jeg ikke forventer det af DCU, men kan
andre få det er det da bare dejligt ikke? vi havde besøg i sommers af nogle
venner der også er medlemmer, og de fik da en hel pæn rabat i forhold til
"almindelige dødelige" da vi ligger på en DCU samarbejdsplads (Knarreborg
Mølle Camping ved Lundeborg på Fyn)så det er da alt i alt okay og hvis man
så er så utilfreds så er der da kun et råd meld jer ud, eller endnu bedre gå
dog aktivt ind i arbejdet (læs general forsamling, bestyrelse m.v) bevares
jeg synes da heller ikke det er smart at formanden (jeg husker ikke hvornår)
udtaler at vi skal stille skoene udenfor toiletbygningerne, ja et andet
e.k.s er vores elskede "camping habit" den synes han heller ikke er egnet
mere, (tror han sommetider mister jordforbindelsen) men okay det var da
noget der kunne lokke smilet frem, det er jo trods alt noget jeg/vi ikke
tager alvorligt. Så kære venner (campister) fastliggere som nomader tag dog
DCU som de er, eller lav noget bedre selv, og angående bladet, ja så kan jeg
godt lide at se reklamerne, lidt at tænke over i en kold tid, GODT NYTÅR til
alle DCU eller ej.

Jørgen Hvolgaard
Hjejlevej 28
5800 Nyborg

Fra : RL

Dato : 08-01-03 19:36

"Jørgen Hvolgaard" <jorgenhvolgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP>

HØRT!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Janne Madsen

Dato : 08-01-03 20:13

Jørgen Hvolgaard <jorgenhvolgaard@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1c69e3$0$209$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> e.k.s er vores elskede "camping habit" den synes han heller ikke er egnet
> mere, (tror han sommetider mister jordforbindelsen)

Det ligger nok lidt uden for meningen med dit indlæg men det er dog trods
alt et par af de rigtig visionære ting formanden er kommet med. Hvor ville
baderum og toiletter på campingpladserne dog være rare at opholde sig i hvis
de første par kvadratmeter blev indrammet til at placere sit fodtøj på. Det
praktiseres eksempelvis flere steder i Sverige.
Og "camping-habitten" i traditionel forstand er da totalt uegnet til
friluftsliv når man ser på de fritidsbeklædninger der findes i dag.

Men resten, ja det meste kan man vel ikke være helt uenig i.

Med venlig hilsen
Lennart Sørensen

Fra : T. Hartung

Dato : 08-01-03 21:25

> Det ligger nok lidt uden for meningen med dit indlæg men det er dog trods
> alt et par af de rigtig visionære ting formanden er kommet med. Hvor ville
> baderum dog være rare at opholde sig i hvis

kunne man da så bare holde fodtøjet væk i baderummene - Hesselhus er dog
dejlig "strenge" her - Æh DCU !!

> Og "camping-habitten" i traditionel forstand er da totalt uegnet til
> friluftsliv når man ser på de fritidsbeklædninger der findes i dag.

campinghabit - hælløse træsko og brune knæstrømper samt en kasket der står
Catapilar på - føj for en ulykke - |o(((

> Men resten, ja det meste kan man vel ikke være helt uenig i.

Nemlig !!!

mvh
T. Hartung
.........der elsker sin ADAC og skal have den skiftet til en 2003

Fra : Bo Larsen

Dato : 10-01-03 09:17

T. Hartung wrote:

> campinghabit - hælløse træsko og brune knæstrømper samt en kasket der
> står Catapilar på - føj for en ulykke - |o(((

(smile on)
Hvad er der nu galt i at gå i hælløse træsko? Det er da noget af det bedste,
næst efter sandaler (altså om sommeren!)
(smile off)
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 09-01-03 10:34

Du mener altså, at på trods af, at DCU faktisk fører medlemmerne bag lyset,
hvad den faktisk gjorde, med hensyn til køb af campingvogn i DK contr D, der
tog DCU altså ikke medlemmernes interessesphære til indtægt, men
campingbranchens.

Spørgsmålet er ikke af økonomisk karakter, men moralsk, medlemmer af en
forening forventer da ikke, at foreningens bestyrelse tager parti for modsat
interessesphære.

Jeg er da ligeglad med, om jeg skal betale de par kroner ekstra for et
campingpas, dette drejer sig kun om men ønsker at støtte en forening der
tage modpertens interesse.

Fra : HR

Dato : 10-01-03 22:22

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er da ligeglad med, om jeg skal betale de par kroner ekstra for et
> campingpas, dette drejer sig kun om men ønsker at støtte en forening der

Ak ja,
Bekæmp med al din vid og flid,
den tåge tåber spreder,
thi visseligen ting ta´r tid
men ævl ta´r evigheder.

Piet Hein

Så er det sagt.

Hans Reckweg

www.solifer.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-01-03 22:55

In news:3e1f391e$0$216$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
HR typed:

> Ak ja,
> Bekæmp med al din vid og flid,
> den tåge tåber spreder,
> thi visseligen ting ta´r tid
> men ævl ta´r evigheder.

> Så er det sagt.

God aften Hans Reckweg!

Ak ja - PH har forfattet mange små pragtfulde knivskarpe...

Men de skal da ikke misbruges, vel Hans!

Det er ikke pænt at forsøge at nedgøre en mands holdninger - du skulle
hellere forklare hvorfor du mener at han tager fejl - det burde du have alle
muligheder for som bestyrelsesmedlem i DCU kreds 2!

Nu kommer der nok noget om at du ikke vil indlade dig i en debat
desangående - og det kan jeg egentlig godt forstå!

Du burde som kredsbestyrelsesmedlem, være i besiddelse af informationer der
klart viser at det som Karl-Heinz giver udtryk for er i overensstemmelse med
virkeligheden. Hvis du for alvor mener, at Karl-Heinz tager fejl, så forstår
jeg godt hvorfor det går så dårligt for DCU!

Du er valgt af medlemmerne og burde være dit ansvar ifølge lovgivningen
vedrørende tillidsvalgte bevidst.

Dit indlæg efterlader én med en dårlig smag i munden - yderligere bekræftet
i at jeg har valgt rigtigt, da jeg ikke fornyede mit medlemskab!

Endelig, du burde se nærmere på det der står i min signatur.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 10-01-03 23:49

Til HR.

Når du kan modbevise, at der vitteligt kun er en mindre besparelse på
campingvogne, købt i Tyskland, så vis det, men så sent som i August måned i
år 2002 kunne Christiansfeld camping på visse campingvogne, købt hos CC,
spare 15000 kr på en vogn, bare ved at hente den i tyskland, og sfter som
jeg faktisk bor meget tæt ved grænsen, og jævnligt undersøger priser på den
anden side, har jeg erfaret at det er yderligere 10000 kr, at spare når man
selv handler i Tyskland, og det er jo en helt anden snak end de, jeg mener
DCU påstod 6000 kr.

Jeg kan forstå på et indlæg, at du skulle være bestyrelsesmedlem af DCU, så
mener jeg, at du burde bevise, at DCU havde ret, men det kommer jo nok til
at knibe.

Så indrøm dog, at i er i lommen på campingbranchen, i skriver da sjældent,
eller i alle tilfælde ikke om de fejl, campingbranchen vitterlig begår,
o0ver for deres kunder, og i mange tilfælde jeres medlemmer, i burde have
hånd i hanke med branchen, til fordel for jeres medlemmer.

Gør bare grin med indlæg, men hvad med at komme med indlæg der bestrider
mine påstande, det tror jeg bare ikke du er i stand til.