Hvad er Nvidia's hidtil bedste/hurtigste ~
Fra : ThomasT

Dato : 08-01-03 16:23

Hej NG

Hvilken detonator-version har i de bedste erfaringen med?, er det de nyeste?

Jeg har et Geforce4 ti4200.

ThomasT

Fra : Thore

Dato : 08-01-03 16:57

On Wed, 8 Jan 2003 16:23:08 +0100, "ThomasT" <thth@c.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Hvilken detonator-version har i de bedste erfaringen med?, er det de nyeste?

Ver 30.82.

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : CeeJay

Dato : 08-01-03 17:49

> Hvilken detonator-version har i de bedste erfaringen med?, er det de
> nyeste?
>
> Jeg har et Geforce4 ti4200.

De bedste drivere afhænger af dit system og i særdeleshed af dit kort.
Det plejer at være de nyeste ... ellers er de nyeste blandt de bedre.

Fra 40.xx kom der nye optimeringer specielt til pixel og vertexshadere så
vidt jeg husker.
Dvs Geforce4 ti havde mest ud af dem , og Geforce 3 i mindre grad - ingen
rigtig forskel på de ældre kort.

Så folk med et Geforce4 ti , bør bruge fra 40.xx og opefter.
Personligt synes jeg dog at der var en del fejl i 40.xx serien .. 41.xx og
42.xx er at foretrække.

Selv bruger jeg 42.01 og den kører perfekt .. jeg har dog et TNT2 M64 , ikke
ligefrem det samme som dit kort.

Alle Nvidia driverne kan du altid finde på Guru3D og tit er de nyeste enten
her eller på warp2search.net